Forum PrioGames.com

Pełna wersja: Dragon Ball Priority S1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7

Czyli już Twój argument odnośnie tego, że kulka ma większy dmg, jest nieaktualny. Teraz zapierasz się sms shopem i zanzo. Zdecyduj się...Oczko


Niech będzie, że "chuja wiem o pvp"

[Obrazek: rBaS711.png]
Kulka nie ma większego dmg ale patrząc w pvp jeśli bijeszz sie melee vs ball to jestem ciekaw ile hitów trafisz kulka w ciągu minuty a ile melee gdzie kulkowiec spierdala i trzeba go gonić i nie bijemy go stałe tak jak kulka tym sposobem kulka Zrobi wieksZy dmg bo bije ciagle i ten melee musi cie gonić i sie leczyć a ty aby uciekasz i go bijesz dlatego kulkowcy powinni mieć trudniej i mieć mniejszy dmg takie moje zdanie.


Miło mi, że chociaż z Tobą można podyskutować bez agresji. Jeżeli byłby zakazany bot w pvp, wtedy ok. Ale wystarczy dodać gracza jako moba, wrzucić melee reach/mr strike i kulka jest niewiele warta.
Na s1 tak nie poganiasz bo masz mniejsze lvl i sensu daje mniej ki a jak masz jeszcze kaio i transa to zapomnij ? Pvp na s1 sie różni praktycznie całkowicie niż na s2.

Do tego dochodzi dash którym uciekasz 2x szybciej niż goni targeting
Jesli naprawi buga to bedzie gowno warta bo teraz nawet z bugiem na melee reach chuja to daje Szczęśliwy. Wystarczy ze typek odejdzie 1 kratke i melee sie nieprzebija przez pierwsza sekunde a sekunda mu wystarczy zeby zrobic znowu 1 kratke i tak w kolko.

+ znajac zycie auto melee reach,auto zanzo i mozliwe ze auto obracanie znowu bedzie zabronione mimo ze juz niepowinno bo tak to goku,spc,vegeta,nw sa gownem jakich malo a teraz super kamka 7 sec exu to juz takie op auto obracanie niejest.
Cytujac "inteligentne" jednostki dbp: "lapa jest mocna a kulka jest ok. Naucz sie grac a nie placzesz na lape/shenrona"
Polecam temat: http://board.dbp.prioritygame.pl/showthread.php?tid=525

Na tym serverze i tak jest glupia sytuacja, ze bedac 1v2 nie mozesz nic zrobic bo musisz spamowac heala. Jak walniesz spell ofensywny to prawdopodobnie padasz. Wolalbym zrobic, ze mozna healowac sie i bic spellem jednoczesnie ale za to leczysz sie mniej, masz wiecej hp( bedziesz padal powoli ale nie padniesz w 1.5 sekundy) i mozesz cos ugrac 1v2. Obecnie bedac 1v2 to musisz typkow odizolowac od siebie by cokolwiek zrobic. Duzo roboty ale zwroci sie w przyszlosci. No i moze lekko balans zaburzyc ale od czego sa testy? Ofc nie jest to tak wazne jak poprawienie balansu kuli i melee. Na s2 to masz super kame co 1 sekunde i typa jak zlapiesz to moze zabijesz. Na s1 wrzucisz kame w typa, on zrobi zanzo i zanim dobiegniesz to paral schodzi i nie mozesz poprawic s kamy jak na s2. Dodatkowo na s1 jak missniesz super kame to co wtedy. Taka s kama z exhaustem 7 sekund nie powinna missowac.

Ogolnie to jest wiekszy exp, co przeklada sie na :

-niebezposredni nerf na SPC, poniewaz na 600 lvlu wiekszosc hp to byly transy a nie przyrost. W takiej sytuacji spc mial tyle hp co gohan + sai sei = super wytrzymaly i super dmg.
Teraz beda latac ludzie kolo 1k levela, czyli maly przyrost SPC da sie we znaki. Byc moze nie wymaga nerfa(kto by sie spodziewal Szczęśliwy)
-wieksze zaniedbanie co do maksymalnej many(Taki shenron/goku/janemba beda mogli czesciej walic spella, chociaz i tak wg. mnie za duzo many ciagna i wypadaloby to lekko zmniejszyc)
-Wiekszy nacisk magicznego dmg nad fizycznym(fizyczny dmg skaluje sie ze skillem i lvl nic nie zmienia, przez co na lvlach 400 bylo to glowne zrodlo dmg. Janemba moze stracic na wartosci)
-Buff postaci co maja malo/srednio hp z transow a duzy przyrost (Goku,vegeta,brolly,freezer) - raczej tak byc powinno bo na s1 tylko freezer cos znaczyl ale i tak nie wiecej niz kulki

moje propozycje na dzien dzisiejszy(sam balans profek wolalbym ocenic na podstawie testow, dlatego teraz proponuje tylko zmniejszyc mana cost na niektorych spellach)

GOKU: TTK 3050 -> 2800 ki
Vegeta: Explosion 2650 ki -> 2400 ki
Tuffle : Meteo self 3100 ki -> 2800 ki
Cell: Explosion 2650 ki -> 2400 ki, Destructo Disk : 2750 -> 2650
Shenron: Negative karma ball 1950 -> 1750; Demon death ball 2840 -> 2600
Janemba: Nendouriki 2500 -> 2400

Co do legalnosci bota: faktycznie auto zanzo itp mozna zostawic, ale na combo leadera to chyba nikt tu nie chce grac. Jedynie da sie z tym wygrac uzywajac go samemu a raczej wiekszosc osob nie chce zwalczac CL'a CLEM. Lepiej po prostu nie grac, bo co to za gra.
Co do dmg z lapy sie mylisz ze lvl niedaje bo daje. co jakies 100 lvli dostajesz 1.5k dmga. Dlatego na s2 sie napierdala hity po 70k z lapy a na s1 max po 40k.
Co do many za spelle miejmy nadzieje ze to transy wybalansuja bo takim buubkiem walnac 2 geno i tracic transa troche beka Szczęśliwy.

I jeszcze shrouded zapomniales dodac zeby zmienic iku,mind controla itd zeby zabieraly mniej many przez te wysysania z glovow+ taki buubek 1 wysysanie ki i taki spc,janemba traca all transy < z tego co sprawdzalem to jeszcze senzu cos sie pierdoli wtrakcie wysysania.. lub jak na dashu spierdalasz to nawet saiyan traci all transy ogolem z tymi sayanami to git spell ale wedlug mnie tuffle,spc,jaba za bardzo na tym oberwali.
Ja testowalem na s1 hity freezera i na s2 freezera. Na tym samym skillu best hit byl nieznacznie wiekszy(reb trans) . A stalem ponad 30 minut na black capsie, wiec watpie by wynik byl zaklamany.
To co ty pisales to nie dodaje, bo raczej admin przeczyta wszystkie posty Szczęśliwy.
Z ciekawosci zrookuje swojego chara na s2 i zobacze dokladnie jak ten lvl wplywa na lape.
(26-03-2017, 17:17)Shrouded Colour napisał(a): [ -> ]Ja testowalem na s1 hity freezera i na s2 freezera. Na tym samym skillu best hit byl nieznacznie wiekszy(reb trans) . A stalem ponad 30 minut na black capsie, wiec watpie by wynik byl zaklamany.
To co ty pisales to nie dodaje, bo raczej admin przeczyta wszystkie posty Szczęśliwy.
Z ciekawosci zrookuje swojego chara na s2 i zobacze dokladnie jak ten lvl wplywa na lape.

Tez se trunka zrockuje zeby zobaczyc jak to wplywa.
z 2k do 750 bo mi sie wydaje ze to tylko na saiyanow dziala.

Lapa z 65k do 50k z 2k do 750 lvla.
[Obrazek: 60173706073832040527.png]


"kulcze bije z kulki w saiyana tak malo a on we mnie tak mocno Niezdecydowany a mamy bronie z takim samym ataczkiem cos jest nie tak z serwerkiem, pora spamowac forum o dmg"
Stron: 1 2 3 4 5 6 7