Forum PrioGames.com

Pełna wersja: Obracanie, dmg wave, namki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Targety oraz aoe mają podobny dmg do wavów. Takie ee frezera ma moc zbliżoną to choby spc. Na techniki po zanzo nie ma exhaustu, a na obrót jest, więc dla postaci opierającej się na wave jest to exhaust na technikę, i w tym czasie dostaniemy ze 3 targety. Spc jeszcze wytrzyma bo sai sei, nw jest prawdopodobnie bardziej poszkodowany w tej kwestii.
Do tego dochodzi fakt że te targety/aoe innych postaci są też dobre do expa, wiec nw/spc znowu poszkodowani bo tsui ma spory rozrzut by był dobrym spellem na mocniejszych potworkach, a te mocniejsze biegają na tyle szybko, że z obracaniem ciężko się wyrobić by wspomagać się choba.
A co do ujemnego abso u spc, to nie wiem czy tak było od zawsze, ale sądzę że jest to balans pod pvp, a ktoś zapomniał o pve. Sai sei nie jest zbyt opłacalny na respie, a te -20% trochę potrafi utrudnić życie podczas expienia i na tym levelu bardziej opłaca się wręcz biegać bez last transa co trochę jest absurdem bo gryzie się z sensem transformacji.
To takie moje spostrzeżenia.
widze ze nie tylko ja to zauwazylem z edycji na edycje spc jest nerfiony choc gram nim tylko ja w pozniejszych etapach praktycznie.

w tej chwili choba ma dmg jak targety innych a pvp , czy exp jest nie do zniesienia

ja bubka z namek furie nie moglem ubic 277 lvl ktory mial 14k hp - bo sobie tak fajnie biegal a z mafuby sie wyleczal jak chcial.

u saiyanow taki exhaust jest nei zbyt odczuwalny ww pozniejszych etapach a nawet podbiegaja do nw i spc i robia z nim co chca bo beda mialy lape a ja nawet choby nie bede mogl oddac a jak bede chcial odejsc i walnac choba to nie moge bo sie exhaust robi ...

Chciał nie chciał ten exhaust jest katastrofalny i czy teraz nie zostanie zmieniony to i tak bedzie placz na forum bo sie z tym grac nie da i predzej czy pozniej sie ktos wkurwi i opusci nas tyle odemnie

a prawde mowiac nie wiem czemu jest te anty obracanie jak ten wave jest jak zwykly target i z tym ze my musimy podbiegac do typow a inni nawalaja targety nawet i z calego ekranu
Co do wavów 100% racji, z tym exhaustem na obracanie powinny być mocniejsze.
Abso -20% powinno być na finalnym poziomie ale rozłożenie powinno zaczynać się od 1 transfa (tzn za każdy -5% abso ki) wtedy last ma sens. Poza tym moim zdaniem abso ujemne ale tylko do pvp.
Racja tymi wave'ami teraz się nie da wycelować bo goście biegają wkoło ciebie jak pojebani Szczęśliwy i nie pozostaje takiemu spc czy innemu typowi z wavem uciekać bo nie ma startu do typa poprostu Szczęśliwy , ew vegeta czy inny char z wmiare sensownym targetem / aoe , mniejsza z tym jestem absolutnie za szybszym obracaniem lepiej było jak już się obracali jak opętani jak wgl się nie można obracać bo to jest katastrofa ...
ta smieszkowalem jak diabli biegajac wkolo Majki Szczęśliwy
według mnie powinien być podział
TARGET - NAJMNIEJSZY DMG
OBSZAR - NAJWIĘKSZY ZASIĘG -> NAJMNIEJSZY ZASIĘG (ŚREDNI DMG)
WAVE - NAJWIĘKSZY DMG!

albo wypierdolić te anty obracanie normalnie

TO TYLKO DO PVP!
No zawsze powinno byc Wave - best dmg < na dbp nigdy tego niebylo przez auto obracanie a teraz ze tego niema buff wavy

Freezer bije tyle z ee bo zawsze bil wiecej ze spelli niz spc.
Popieram plus dopisuje się do ostatniego czaru namka.. który jest kpiną po porostu..
Zgadzam sie z Quixerem, jesli tego nie zmienia wkrotce liczba graczy na serverze i usmiech vultura prysna... nie ma co sie dziwic i nie mowie tu tylko o exauscie czy % na lascie spc tylko o calkowity balans postaci.Dziekuje tyle odemnie
nie jestem ekspertem w dmg z last spelli ale wg mnie nie ma tragedii, jezeli o obracanie chodzi to mozna ten exh wyjebac albo znacznie zmiejszyc bo to patologia lekka Oczko
Stron: 1 2 3