Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Obracanie, dmg wave, namki
#1
Targety oraz aoe mają podobny dmg do wavów. Takie ee frezera ma moc zbliżoną to choby spc. Na techniki po zanzo nie ma exhaustu, a na obrót jest, więc dla postaci opierającej się na wave jest to exhaust na technikę, i w tym czasie dostaniemy ze 3 targety. Spc jeszcze wytrzyma bo sai sei, nw jest prawdopodobnie bardziej poszkodowany w tej kwestii.
Do tego dochodzi fakt że te targety/aoe innych postaci są też dobre do expa, wiec nw/spc znowu poszkodowani bo tsui ma spory rozrzut by był dobrym spellem na mocniejszych potworkach, a te mocniejsze biegają na tyle szybko, że z obracaniem ciężko się wyrobić by wspomagać się choba.
A co do ujemnego abso u spc, to nie wiem czy tak było od zawsze, ale sądzę że jest to balans pod pvp, a ktoś zapomniał o pve. Sai sei nie jest zbyt opłacalny na respie, a te -20% trochę potrafi utrudnić życie podczas expienia i na tym levelu bardziej opłaca się wręcz biegać bez last transa co trochę jest absurdem bo gryzie się z sensem transformacji.
To takie moje spostrzeżenia.
Odpowiedz
#2
widze ze nie tylko ja to zauwazylem z edycji na edycje spc jest nerfiony choc gram nim tylko ja w pozniejszych etapach praktycznie.

w tej chwili choba ma dmg jak targety innych a pvp , czy exp jest nie do zniesienia

ja bubka z namek furie nie moglem ubic 277 lvl ktory mial 14k hp - bo sobie tak fajnie biegal a z mafuby sie wyleczal jak chcial.

u saiyanow taki exhaust jest nei zbyt odczuwalny ww pozniejszych etapach a nawet podbiegaja do nw i spc i robia z nim co chca bo beda mialy lape a ja nawet choby nie bede mogl oddac a jak bede chcial odejsc i walnac choba to nie moge bo sie exhaust robi ...

Chciał nie chciał ten exhaust jest katastrofalny i czy teraz nie zostanie zmieniony to i tak bedzie placz na forum bo sie z tym grac nie da i predzej czy pozniej sie ktos wkurwi i opusci nas tyle odemnie

a prawde mowiac nie wiem czemu jest te anty obracanie jak ten wave jest jak zwykly target i z tym ze my musimy podbiegac do typow a inni nawalaja targety nawet i z calego ekranu
Odpowiedz
#3
Co do wavów 100% racji, z tym exhaustem na obracanie powinny być mocniejsze.
Abso -20% powinno być na finalnym poziomie ale rozłożenie powinno zaczynać się od 1 transfa (tzn za każdy -5% abso ki) wtedy last ma sens. Poza tym moim zdaniem abso ujemne ale tylko do pvp.
Odpowiedz
#4
Racja tymi wave'ami teraz się nie da wycelować bo goście biegają wkoło ciebie jak pojebani Szczęśliwy i nie pozostaje takiemu spc czy innemu typowi z wavem uciekać bo nie ma startu do typa poprostu Szczęśliwy , ew vegeta czy inny char z wmiare sensownym targetem / aoe , mniejsza z tym jestem absolutnie za szybszym obracaniem lepiej było jak już się obracali jak opętani jak wgl się nie można obracać bo to jest katastrofa ...
Odpowiedz
#5
ta smieszkowalem jak diabli biegajac wkolo Majki Szczęśliwy
Odpowiedz
#6
według mnie powinien być podział
TARGET - NAJMNIEJSZY DMG
OBSZAR - NAJWIĘKSZY ZASIĘG -> NAJMNIEJSZY ZASIĘG (ŚREDNI DMG)
WAVE - NAJWIĘKSZY DMG!

albo wypierdolić te anty obracanie normalnie

TO TYLKO DO PVP!
Odpowiedz
#7
No zawsze powinno byc Wave - best dmg < na dbp nigdy tego niebylo przez auto obracanie a teraz ze tego niema buff wavy

Freezer bije tyle z ee bo zawsze bil wiecej ze spelli niz spc.
Odpowiedz
#8
Popieram plus dopisuje się do ostatniego czaru namka.. który jest kpiną po porostu..
Odpowiedz
#9
Zgadzam sie z Quixerem, jesli tego nie zmienia wkrotce liczba graczy na serverze i usmiech vultura prysna... nie ma co sie dziwic i nie mowie tu tylko o exauscie czy % na lascie spc tylko o calkowity balans postaci.Dziekuje tyle odemnie
Odpowiedz
#10
nie jestem ekspertem w dmg z last spelli ale wg mnie nie ma tragedii, jezeli o obracanie chodzi to mozna ten exh wyjebac albo znacznie zmiejszyc bo to patologia lekka Oczko
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Menu