30-03-2017, 11:41
Lekarz graj tankiem.
Dragon Ball Priority S1
|
30-03-2017, 11:41
Lekarz graj tankiem.
30-03-2017, 12:21
Hejooo!
Cieszę się niezmiernie, że ponownie Andrzej uruchamiasz serwer DBP! Mam nadzieję, że osoby tutor/CN itd. będą panowały nad chamstwem poprzedniej edycji, która powaliła serwer w szybkim tempie. Zmiany zmianami, ale odniosę się do Civa i Rashel, mianowicie DMG w PvP i PvM, oczywiście popieram rozwiązanie, że server Hard powinien mieć zasady hard w każdym aspekcie (skile,lvl i eq), dlatego jedno rozwiązanie to Reduce DMG do 10-15%, lub Exhaust na skille od 1 do 2 sec. Myślę że to mogłoby wpłynąć bardzo na PvP i PvM. Wiem że serwer jest PvP, ale aby w pełni korzystać z jego możliwości i docenić to co się osiągnęło, powinno to zabrać wiele czasu, jeśli nie mnóstwo. Przykład AS - wbicie full AS jeśli zajmowałby min 3 miesiące, powodowałby ogromne zróżnicowanie na typ graczy, ktoś może nie mieć czasu na EXP ale może mieć czas na skill, wówczas nie traci wszystkiego mianowicie różnicy w LVL, bo zyskuje skille, na które EXP MASTAH i tak będzie musiał poświęcić czas. Wiem, że do startu chwila i to co Andrzej zaplnował wejdzie w życie w takim a nie innym kształcie, ale życzeniowo pisać mogę :* See Yaaa Maniaki!
No z tym wbiciem asa to przegielas przeciez kazdy by na dbla spierdolil kazdy gra na dbp przez to ze sie szybko skila i sie napierdala malo kto tu gra dla pve ja na dbp nigdy niegralem dla pve wedlug mnie to jest najgorsze co moze byc tak samo bym ulatwil hardy zeby tez mogly je robic randomy a nie zawsze ta sama elita je robi bo pvp na dbp dopiero sie zaczyna na hardach gdzie trzeba kilka typa zeby cie ujebac a nie 1v1 lub 2v1 tylko te 4-5 osob potrzeba.
30-03-2017, 13:02
TEZ JESTEM ZA ULATWIENIEM TIT Q I ULTI Q SZYBSZY DROP COOLER SOULA ORAZ MNIEJSZE WYMAGANIA SP NA TITANKI I BD GIT
30-03-2017, 13:17
(30-03-2017, 13:02)Wodzunio napisał(a): TEZ JESTEM ZA ULATWIENIEM TIT Q I ULTI Q SZYBSZY DROP COOLER SOULA ORAZ MNIEJSZE WYMAGANIA SP NA TITANKI I BD GIT Wedlug mnie drop csa nah poprostu dac 1k brollasow,750 janemb i 1.5k coolerow zamiast tego co jest zeby kazdy mogl to zrobic na reb arence a tak to 2 osoby zrobia jak 15 typa bedzie gotowe jebnac reba.
30-03-2017, 13:50
(30-03-2017, 12:42)Adoxv20 napisał(a): No z tym wbiciem asa to przegielas przeciez kazdy by na dbla spierdolil kazdy gra na dbp przez to ze sie szybko skila i sie napierdala malo kto tu gra dla pve ja na dbp nigdy niegralem dla pve wedlug mnie to jest najgorsze co moze byc tak samo bym ulatwil hardy zeby tez mogly je robic randomy a nie zawsze ta sama elita je robi bo pvp na dbp dopiero sie zaczyna na hardach gdzie trzeba kilka typa zeby cie ujebac a nie 1v1 lub 2v1 tylko te 4-5 osob potrzeba. Jak napisałam wyżej i w pierwszym poście, rozchodzi się nie o szybko ale o challenge - jeśli wbijasz za szybko, szybko dochodzisz do końca wówczas "fun" trwa tylko chwilę. Mniejsza o to w zasadzie, bardziej rozchodzi się o sytuację w PvP dużo wcześniej, przed Hardami jak to nazwaliście - dopiero wtedy trzeba 4-5 osób. Grałam dwie edycje i na tych dwóch ostatnich ile osób zrobiło hardy i ile osób wojowało? A co do PvE jeśli jest SoFuckingEasy to faktycznie tylko PvP pozostaje, natomiast jeśli mechanika serwera byłaby nakierowana na hard to PvE to przeszkoda, którą każdy musi pokonywać aby mieć lepsze PvP - easy czy hard? Jeśli to ma być na szybko serwer, to przecież stoi S2, albo zrobić S3 gdzie będą gotowe chary i na rympał - w każdej sytuacji jest tak, że jeśli musisz się o coś postarać później bardziej Ci zależy lub tego nie robisz bo uznajesz że nie warto, mój pomysł nie zabiera zabawy i ekscytacji ale wydłuża czas jaki musimy poświęcić na osiągnięcie pewnego poziomu rozgrywki, wszystko zależy od tego czy Andrzej przewidział serwer na pół roku czy na dłużej. Nie spieram się więcej, bo chciałabym grać tak a nie inaczej, ale każdy ma swoje zdanie i tak to zostawmy będzie co będzie.
30-03-2017, 17:02
30-03-2017, 17:20
wystarczy zrobić tak że jak ktoś summonuje max 2 os mogą bić moba to i tak zabiera 1 pkt a nie 2 z SP
każdy robi jakieś mcki
31-03-2017, 15:29
(30-03-2017, 17:20)Rashelovsky napisał(a): wystarczy zrobić tak że jak ktoś summonuje max 2 os mogą bić moba to i tak zabiera 1 pkt a nie 2 z SP Zdecydowanie dobre rozwiązanie, lub wprowadzenie drugiego moba i użycie 2SP jest wówczas ok, pewnie te rozwiązanie jest prostsze do wdrożenia. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|