Ankieta: Jakich zmian oczekujesz na nastepnej edycji (przed glosowaniem przeczytaj
Zmiany w expie
Zniesienie questów czasowych
nowe questy
nowe itemy
rework upgrade systemu
ulatwienie rozgrywki nowym
rework dragon balli
przywrocenie as bronia
latwiejsze zdobycie eq
rework systemu ene/def/as
[Wyniki ankiety]
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ankieta-Jakich zmian oczekujesz(przed glosowaniem przeczytaj post)
#1
1 zmiany w expie- wszystko ujete w tym temacie- http://board.dbp.prioritygame.pl/showthread.php?tid=939


2 czyli najzwyczajniej w swiecie wywalenie ograniczen z lesson i mgq questa 


3 nic dodac nic ujac


4 jak wyzej

5 upgrade system jest bardzo fajny ale po 1 nie liczac broni daje malo korzysci po 2 na wyzszy+ szansa na ulepszenie jest absurdalnie niska biorac pod uwage to, ze item spada do +0 po 3 zmusza on graczy do robienia mc do lotania itemkow. Mysle, ze jakby zreworkowac ten system drastycznie tak aby po 1 dawal korzysci np caly set +4=1% melee abso caly set +6-2% melee abso czy cos w tym stylu   2. zrobic tak aby ulepszenie na +10 bylo realne 3. proponuje tutaj dodac do gry nowe itemki typu upgrade steel ktore lecialoby z kazdego moba powiedzmy od dm'a w gore i sluzylo do ulepszania +1-+5 z mobow powyzej keanow super upgrade steel od +5 do +8 i z mobow od ssow w gore jakis nastepny item od +8 do +10 oczywiscie na kazde ulepszenie tych itemkow trzebabylo miec odpowiednia ilosc.


6 Nowy gracz ktory wchodzi na server ma tu tak trudno, ze moze sie zniechecic po 1 moze by dodac wiecej lvl rewardow? Np na 30 lvlu jakies bronie typu green blast/gohan swordy/black glovery zaleznie od klasy na 75 lvlu jakis namek set czy cos? I wlasnie a propo setow niech leca szybciej bo daja fajne bonusy ale nikomu sie nie chce ich lotac. Pytanie ktore widzialem juz 10000 razy na helpie "skad wezme lepszego blasta" az glupio odpowiedziec, ze przed 50 moze sobie conajwyzej pozebrac o niego bo ani questa w helu nie zrobi ani na namki nie pojdzie. Moze by zreworkowac seilora? Niech kupuje itemki za jakies ludzkie ceny np mechanoid helmet 4 cc albo namek legi 5 cc czy cos w ten desen co by te low lvle mogly zarobic na senzu. Dodac jakies wskazowki po wbiciu np 50 lvla, ze gracz powinien zaczac sagi dla expa. Albo po wyjsciu z rooka, ze ma wziac taski u paragrasa. 



7 aktualnie zrobienie smoka na s1 jest absolutnie NIEREALNE na zdobycie db nie liczac eventow jest 1 sposob moze by tak dodac jakis system ktory pozwolilby zdobyc je w inny sposob? Smok ma byc trudny do zdobycia a nie nierealny


8 Zabranie asa z broni chyba jednak nie bylo najlepszym pomyslem obecnie nikt na s1 nie ma full as proponuje oddac as bronia tylko w mniejszych wartosciach niz wczesniej


9 itemki zdobywa sie na dbp za ciezko dlatego powstaje dysbalans. Jeden gracz ma m buty drugi ich nie ma i lipa bez szans. Proponuje dodanie systemu ktory za jakies bonus pointy moglby umozliwic nam wymiane wlasnie tych punktow na itemki typu brolly buty mistic buty magic belt asure legi itp mozna by dodac mozliwosc zamiany pkt na wlasnie wczesniej wspomnianego dragon balla na zdobycie wiekszosci mocnych itemkow jest tylko i wylacznie 1 sposob (asure legi/titanium legi/ulti bronie/mag/infernal/brolly buty/kaddish armor/magic armor/magic legi) moim zdaniem jest to jedna z przyczyn dysbalansu. Sprawianie aby itemy byl niewiadomo jak trudny do zdobycia jest bezsensu fajnie by bylo jakby przecietny gracz mial szanse zdobyc te dobre eq


10 balans na 700 moze i jakis jest ale na 400? wbijesz 133 ene i nic cie nie rani wbijesz full asa i zabijasz goscia w sekunde proponuje wprowadzic ograniczenie tzn na 400 lvlu mozemy miec max 120 ene/def i co 12 lvli dodarkowe 1 czyli full ene/def osiagniemy najwczesniej na 556 lvlu. Oczywiscie moglibysmy wbic 133 ene na 300 ale po prostu dostawalibysmy abso jak za 120. Co do asa to proponuje 140 as na 400 lvlu i co 8 lvli kazdy next skill czyli 160 asa na 560 lvlu oczywiscie wartosci sa "na oko" ale chodzi o sam zamysl


Prosze o zaznaczenie 4 odpowiedzi
Odpowiedz
#2
Zgadzam sie z civem itemy to jedna z przyczyn dysbalansu
Odpowiedz
#3
rework dragon balli*
ulatwienie rozgrywki nowym*
Zniesienie questów czasowych*
Zmiany w expie*

A tak naprawde chetnie zaznaczyl bym 90% odpowiedzi w ankiecie....
Wyjasniac czemu nie musze, Cive "Pozamiatał" Szczęśliwy
[Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcQpZQFTvGKx6kK-x3NMwgQ...hSP05AO8ug]
Odpowiedz
#4
Jesli chodzi o rework ene/defa i asa

To asa bym znerfil do tego ze 170 as=6 hitow/sec < dodac nowe bandy od 150 asa bo wiadome mniej hitow/s wolniej sie skilla. te bandy mozna zrobic ze sie craftuje kazdego banda po 2x i jeden tab + 30 creditek = nowy band.
Ki dmg znerfil do tego poziomu co vultur znerfil na samym poczatku ale byl placz ze osoby ktore nie trenily asa byly w dupie. < dlaczego te zmiany pewnie myslicie? a dlatego ze mnie wkurwia ze na dbp masa>all praktycznie na dbp jest tak ze 3 typa cie bije i znikasz w sekunde chyba ze jestes buubkiem bo to jedyna profa ktora ustoi 3 typa i jeszcze moze sie bic w tym samym czasie.

To samo rework iku janemby zeby mogl stac z tym nawet 2-3 typa bez potrzeby uzywania caps. i dac mu wiekszy zasieg do nendo bo jego zasieg jest w chuj maly a bije tyle samo co buubek. tak wiem to nie temat balansu.

Rework db to tak bym wyjebal dragon ball backpack zeby nietrzeba bylo wydawac dbka i w zamian wymienil to na 25 ssow.

Dziwi mnie to ze niema w tej liscie nowych taskow bo tak szczerze mozna by bylo zrobic npc nad king vegeta. co daje nam taski ktore mozna powtarzac i naprzyklad za taska 1000 super saiyanow dostajemy 10-25 randomowo pkt + iles tam expa ale zeby bylo tak ze na 600 lvlu max da pol-70% lvla. buubkiem na 800 lvlu zabijam 1k super saiyanow na godzine. i oczywsicie trzeba to wybalansowac tak ze taska na c13 by sie bardziej oplacalo niz super saiyanow to samo z kaddishami+blaze.

Nagrody naprzyklad:
3k pkt = cooler soul
2.750 = janemba heart
2.5k pkt = dragon ball
1.5 pkt = 50 blaze fires
1.2k pkt = 50 sala skins
1k pkt= 50 domow
i tak dalej powymyslac.

Za 7 dragon balli dodac lepsze eq tak jak freezer mask 15% ki dmg +10% do heala,ale zrobic tak ze smok ma eq ktore jest do zdobycia tylko ze smoka. dac naprzyklad do niego qcm czy jak to temu beltowi co dawal 15/15 abso to zamiast 15/15 zeby dawal 10% melee i 8% ki.

+ Jesli ma byc zabrane wymagania tych 100 skinow itd na mcq to trzeba go ladnie utrudnic tak zeby dalo sie go dopiero zrobic w chuj pozno a nie ze 330 buubek odrazu bedzie latal z mpg a jego ziomek z msb. bo tego nwka to 330 buubek z palcem w dupie na 90 ene/defie wybloka.

Wiadome jak nowe itemy to tez nowe questy mozna by bylo zrobic crafting quest co pozwala do craftingu eq.

Z reworkowac calkiem ultimate diamond quest poprostu ten quest jest przepierdolony - szmatki trzeba zbierac na mc bo niema bata ze inaczej je uzbierasz to samo loot cooler soula bym powiekszyl o jakies 300% aktualnie na dbp liczac no cheat i s1 lotnelo csa chyba 3 osoby ja,rashel,pyjek moze ktos jeszcze lotnal ale to nwm o tym. Tez moze zamiast taska na cooler soula moze dodac questa? moze zamiast 25 ssow z rebeliona to dac tam csa? albo na titanium quest dac csa+legi.

Zrobic tak zeby na vcq niemozna expic < ale o tym juz chyba wiesz.

Titanium questa to wyjebac te wymaganie 1k sp do 200 sp. bo takie pytanie jak nowy gracz ma zrobic titanium questa?. po pierwsze ciezko mu bedzie znalesc ekipe bo kazdy robi zawsze ze swoim teamem po drugie jak ma znac mape i po trzecie jak ma tam niepasc? jak na s2 nawet weterani z 2k lvl tam czasami padaja.

I oczywiscie zmiany w balansie mnie najbardziej interesuja bo aktualnie na s1 balans wyglada tak ze buu>all.

Jeszcze do tego chce dodac ze dobrym pomyslem by bylo zrobic ze zanzo mozna uzywac co minute a kamke zostawic jak jest. oczywiscie jesli wejda te nerfy dmg + zmniejszyc movement speeda bo aktualnie to gubiac pzta mozna przebiec cala ziemie z 5x
Next pomyslem by bylo dodanie magic walli jak wiadome aktualnie kulki sa przesadzone a tak to chociaz mozna by bylo sie bronic przed kulkami m wallami. powiedzmy 1 m wall=100cc exu 10 sec i mozna by bylo kupywac u dende. Zrobic tak ze jak ktos niema czerwonych mieczykow to moze przechodzic przez m walle. i zrobic tak ze m walli niemozna uzywac na questach Uśmiech.

Na dbp jest tak ze jak ktos spierdala na otwartym to niema szans go dogonic bez stuna a na next edycji moja rada jest wypierdolenie tych speciali bo poprostu sa niezbalansowane.
Odpowiedz
#5
jak na moje to co edycje powtarza sie sytuacja w ktorej dwie/trzy topowe gildie nie maja sie z kim bic jak sie wymaxuja.. co jest oczywiste, bo skoro maxuja postac 3 albo 4 razy szybciej od przecietnego gracza - czyt. osoby ktora nie gra na 5 mckach, nie wie jak zebrac 3kpp w 3 dni jak adox, badz nie wydaje kasy i w dodatku gra na spokojnie - to oczywiste, ze nie dosc, ze oni niemaja sie z kim bic, to jeszcze taki gracz, widzac jak 2 gildie zajmuja wszystkie respy pierdoli takie granie...
Odpowiedz
#6
(05-05-2017, 22:20)Adoxv20 napisał(a): Jesli chodzi o rework ene/defa i asa

To asa bym znerfil do tego ze 170 as=6 hitow/sec < dodac nowe bandy od 150 asa bo wiadome mniej hitow/s wolniej sie skilla. te bandy mozna zrobic ze sie craftuje kazdego banda po 2x i jeden tab + 30 creditek = nowy band.
Ki dmg znerfil do tego poziomu co vultur znerfil na samym poczatku ale byl placz ze osoby ktore nie trenily asa byly w dupie. < dlaczego te zmiany pewnie myslicie? a dlatego ze mnie wkurwia ze na dbp masa>all praktycznie na dbp jest tak ze 3 typa cie bije i znikasz w sekunde chyba ze jestes buubkiem bo to jedyna profa ktora ustoi 3 typa i jeszcze moze sie bic w tym samym czasie.

To samo rework iku janemby zeby mogl stac z tym nawet 2-3 typa bez potrzeby uzywania caps. i dac mu wiekszy zasieg do nendo bo jego zasieg jest w chuj maly a bije tyle samo co buubek. tak wiem to nie temat balansu.

Rework db to tak bym wyjebal dragon ball backpack zeby nietrzeba bylo wydawac dbka i w zamian wymienil to na 25 ssow.

Dziwi mnie to ze niema w tej liscie nowych taskow bo tak szczerze mozna by bylo zrobic npc nad king vegeta. co daje nam taski ktore mozna powtarzac i naprzyklad za taska 1000 super saiyanow dostajemy 10-25 randomowo pkt + iles tam expa ale zeby bylo tak ze na 600 lvlu max da pol-70% lvla. buubkiem na 800 lvlu zabijam 1k super saiyanow na godzine. i oczywsicie trzeba to wybalansowac tak ze taska na c13 by sie bardziej oplacalo niz super saiyanow to samo z kaddishami+blaze.

Nagrody naprzyklad:
3k pkt = cooler soul
2.750 = janemba heart
2.5k pkt = dragon ball
1.5 pkt = 50 blaze fires
1.2k pkt = 50 sala skins
1k pkt= 50 domow
i tak dalej powymyslac.

Za 7 dragon balli dodac lepsze eq tak jak freezer mask 15% ki dmg +10% do heala,ale zrobic tak ze smok ma eq ktore jest do zdobycia tylko ze smoka. dac naprzyklad do niego qcm czy jak to temu beltowi co dawal 15/15 abso to zamiast 15/15 zeby dawal 10% melee i 8% ki.

+ Jesli ma byc zabrane wymagania tych 100 skinow itd na mcq to trzeba go ladnie utrudnic tak zeby dalo sie go dopiero zrobic w chuj pozno a nie ze 330 buubek odrazu bedzie latal z mpg a jego ziomek z msb. bo tego nwka to 330 buubek z palcem w dupie na 90 ene/defie wybloka.

Wiadome jak nowe itemy to tez nowe questy mozna by bylo zrobic crafting quest co pozwala do craftingu eq.

Z reworkowac calkiem ultimate diamond quest poprostu ten quest jest przepierdolony - szmatki trzeba zbierac na mc bo niema bata ze inaczej je uzbierasz to samo loot cooler soula bym powiekszyl o jakies 300% aktualnie na dbp liczac no cheat i s1 lotnelo csa chyba 3 osoby ja,rashel,pyjek moze ktos jeszcze lotnal ale to nwm o tym. Tez moze zamiast taska na cooler soula moze dodac questa? moze zamiast 25 ssow z rebeliona to dac tam csa? albo na titanium quest dac csa+legi.

Zrobic tak zeby na vcq niemozna expic < ale o tym juz chyba wiesz.

Titanium questa to wyjebac te wymaganie 1k sp do 200 sp. bo takie pytanie jak nowy gracz ma zrobic titanium questa?. po pierwsze ciezko mu bedzie znalesc ekipe bo kazdy robi zawsze ze swoim teamem po drugie jak ma znac mape i po trzecie jak ma tam niepasc? jak na s2 nawet weterani z 2k lvl tam czasami padaja.

I oczywiscie zmiany w balansie mnie najbardziej interesuja bo aktualnie na s1 balans wyglada tak ze buu>all.

Jeszcze do tego chce dodac ze dobrym pomyslem by bylo zrobic ze zanzo mozna uzywac co minute a kamke zostawic jak jest. oczywiscie jesli wejda te nerfy dmg + zmniejszyc movement speeda bo aktualnie to gubiac pzta mozna przebiec cala ziemie z 5x
Next pomyslem by bylo dodanie magic walli jak wiadome aktualnie kulki sa przesadzone a tak to chociaz mozna by bylo sie bronic przed kulkami m wallami. powiedzmy 1 m wall=100cc exu 10 sec i mozna by bylo kupywac u dende. Zrobic tak ze jak ktos niema czerwonych mieczykow to moze przechodzic przez m walle. i zrobic tak ze m walli niemozna uzywac na questach Uśmiech.

Na dbp jest tak ze jak ktos spierdala na otwartym to niema szans go dogonic bez stuna a na next edycji moja rada jest wypierdolenie tych speciali bo poprostu sa niezbalansowane.

Co do movement speeda to ja bym go raczej zwiekszyl ale sprawil, ze jak ma sie czerwone mieczyki to spada gdzies o polowe.

M walle-nie to sie nie uda nie ma co wydziwiac

Ultiamte Q-podzielam twoje zdanie ten quest to jakis zart ograniczylbym tego questa do blaze fire cs jh i bt reszte wymagan wywalil mozna zrobic inny quest do ktorego potrzebne sa szmatki 

Crafting-ciekawa opcja 

Co do mgq chodzilo mi o zniesienie wymagan czasowych tzn mozna odda 100 skinow na raz-wciaz trzeba bedzie je locic. W zamian za to mozna dodac jeszcze jakis item do oddania moze 15 tyro 10 tric i 5 sala skinow?


Smok- twoj pomysl mi sie nie podoba tzn zeby bylo eq ktore mozna dostac tylko od shenrona ja raczej jestem za tym aby ulatwic zbieranie db i, zeby kilka osob na edycji moglo te 2 k hp za smoka miec

Chcialem dodac odp nowe taski ale niestety wiecej niz 10 odpowiedzi sie nie da ; /. Oczywiscie pomysl jest super wystarczy go dopracowac i juz bedzie ciekawiej


(05-05-2017, 22:34)Fanboyy napisał(a): jak na moje to co edycje powtarza sie sytuacja w ktorej dwie/trzy topowe gildie nie maja sie z kim bic jak sie wymaxuja.. co jest oczywiste, bo skoro maxuja postac 3 albo 4 razy szybciej od przecietnego gracza - czyt. osoby ktora nie gra na 5 mckach, nie wie jak zebrac 3kpp w 3 dni jak adox, badz nie wydaje kasy i w dodatku gra na spokojnie - to oczywiste, ze nie dosc, ze oni niemaja sie z kim bic, to jeszcze taki gracz, widzac jak 2 gildie zajmuja wszystkie respy pierdoli takie granie...

Dlatego jestem za ulatwieniem gry nowym oraz ulatwieniem zdobycia eq.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu