Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[S1] Server Hard
#14
(14-11-2016, 00:41)sakumo napisał(a):
Cytat:1. Serwer HARDCORE
a) 4 fragi/dzień 10/tydzień 15/miesiąc -przekroczenie limitu o +1 - red skull| przekroczenie limitu o +2 "unboost - 40% abso ki/mele" | przekroeczenie limitu o +5 "unboost - 60% abso ki/mele"
*unboost działa w PvP i PvM
b) jeśli jest BOT dozwolony do użytku:
stamina - 12H - exp 100%| 12-20H - exp 80% | 20-30H exp - 60% | 30-40H exp - 40%| 40-50H - exp 20%| 50H i więcej - exp 0% 
*PACC daje 20% szybszą regenerację staminy, regeneracja staminy 1H - 2H bez expienia
c) śmierć - przy good karmie - 1% obecnego exp'a, przy neutral karmie - 2% obecnego exp'a, przy bad karmie 3-10% (wówczas przy Dende - protect zone)
*jeśli gracz ma RED SKULL'a zawsze jego śmierć liczona jest z 10% stratą obecnie posiadanego Exp'a
d) jeśli gracz posiada WHITE KULL - jego śmierć zawsze jak na neutral karmie
e) low rate loot - podobnie jak obecny, z tym że tylko przez pierwsze 12h STAMINY, póżniej 50% obecnego poziomu
f) możliwość zabijania gracza i monster jeśli ktoś skiluje, jeśli zakaz zabijania mobsterów wówczas lepiej przywrócić GR system
g) DMG in PvP 50% tego co w PvM - wówczas team play jest konieczny, chyba że przewaga LvLi jest znacząca.
h) usunąć exhaust na zanzo/obracanie lub zmienijszyć je o 50%
i) ograniczenie MC do 2 maksymalnie - złamanie limitu - delete postaci, która jest zalogowana jako trzecia
j) GM - nie może być aktywnym graczem, Dymek wypełnia swoją rolę w pełni nie faworyzując nikogo, Invi ma z tym problem
k) balans postaci - powinien być robiony przez Ciebie lub twój staff support i być tajemnicą dla każdego finalnie, więcej zabawy z odkrywania możliwości każdej z postaci,
l) po wbicu 400 LvLa - dead zawsze jak na neutral karmie
m) wyzywanie jakiekolwiek - dead z 10% stratą obenie posiadanego Exp'a
n) uzycia bug'a w grze - np ognie w pierwszych 3 dniach na tej edycji dawały meeega dużo energy skill'a, kto o tym wiedział ? oczywiście nie nowi gracze, a kto korzystał? sami wiecie, więc w takim przypadku wykorzystywaniue Bugów w grze - ban 7 dni lub deleted
o) przywrócenie cen z rybami (shrimp 220gp)
a) bezsens, bo pvp nie bedzie - oczywiście że bedzie, ale przemyslane a nie zabijanie na afku pod train'em lub w drodze po food, zabicie kogoś będzie miało konsekwencje, więcej adrenaliny być może, bo przy moim założeniu white skull i deska - większa strata, więc więcej będzie radości i funu z utrzymania się przy życiu i więcej frajdy przy zabici kogoś z white skullem, obecnie zamiast czasem czekać 7min na PZ idziesz pod Guarda.. "żenuuua?"
b) stamina jest bez sensu, bo beda i tak zajmowac respy, albo wybijac - bez sensu bo i tak będą robić to czy tamto, ale oczywiście niech ktoś zajmuje resp żeby nie dać innym expić - z tym że dla zajmującego oznacza to ewentualne skilowanie a nie expienie, po za tym ten punkt jest związany ścisle z MC, stamina i exp low pop to aby cs/ss drobić nie miesiąc czy dwa ale rok - dziś jest tak że po 25 dniach ludzie mają MEDY! Dla mnie totalny absurd bo miało być powoli i low, rozumiem że lootowanie ss jest monotone, ale jak pisałam kiedyś zdobycie MEDÓW coś by oznaczało - wyróżniało gracza, a teraz jest tak że to tylko kwestia dni aby oddać itemki i medy są - żadne wyzywanie.. to skoro nie ma być hard to może zróbmy tak: 10 dni z rzędu logowania easy done?  30 dni logowania z rzędu i medy done? a 90 dni z rzedu i hardy done? a co.. 
c) fajne, jesli przy dende nie bedzie zadnego pz, bo to jedyna szansa na zbicie komus lvli wiekszej ilosci - przy moim założeniu zawsze tracisz LVL, po za tym co to za zajebiste PvP jak 3 graczy stoi pod sqm na re-attacku i zabija kogos.. to jest żałosne a nie PvP
d) nawet spoko
e) bez sensu, bo zycze powodzenia w dropieniu cs itd... - pisałam juz wyżej
f) za duze ulatwienie, jesli grav, to duuuze zmniejszenie predkosci skillowania w nim i podniesienie jego ceny - obecnie panujące zasady są nielogiczne, chodzi o ich doprecyzowanie
g) o ile sie orientuje jest 50 albo i mniej % :Uśmiech - być może trzeba by to zmienijszyć o kilka dodatkowych % jesli walki mają być teamowe 
h) usunac exhaust na zanzo lub zmniejszyc i ludzie bez autozanzo na pvp nie maja mozliwosci gry. Z obracaniem ok, ale zanzo na 5sec jest jak najbardziej w porzadku.
i) bezsens - jak pisał Invi i  Vultur skoro nie ma dużo MC - to należy wprowadzić takie ograniczenie, przecież nikt z tego nie korzysta prawie? chyba że tylko oldplayerzy bo wiedzą że na jednym charze nie wydropią w 25 dni wszystkiego do easy/med itp. ?
j) bezsens, a co do inviego, to akurat nie mozna nic mu zarzucic, bo u nas w teamie tak samo spadaja lvle itd... przez co sa wieczne spiny. - osobiście uważam że Invi jest bardzo wporządku, chodzi o to osoba GM powinna wypełniać pewne obowiązki i ma kompetencje tak? to jeśli tak jest to nie powinien tłumaczyć się tym że mógłby być stronniczy, jeśli podejmie decyzję sprzeczną z regulaminem ustaleniami z Andrzejem wówczas Andrzej powinien wyciągnąć konsekwencje, trochę na przykładzie pracy w firmie, jak mój tato zatrudnia kuzyna, to nie daje mu fory, albo przyzwolenia na lenistwo, tylko wymaga pracy i ustaleń, jeśli szef mojego ojca zobaczyłby że ten komuś odpuszcza bo to jego chrześniak wówczas pracę mógłby stracić moj tato.. to chyba proste..
k) balans oznacza, ze na pewnym lvlu postacie maja byc m.w. rowne - ani ja ani Ty nie powinniśmy wiedzieć kiedy to następuje i co autor miał na myśli dopóki sami tego nie odkryjemy, to moje zdanie
l) od 500 spadaja lvle za kazdego deda - na low rate od 400 byłoby ciekawiej
m) nie mozna porownywac wyzywania do wyzywania, wiec byloby naduzywane - wyzywanie typu "jestes szmatą"; "Twoja stara była ruchana przez arabów.." po to jest Staff aby to ocenić i podjąć słuszną decyzję, ja nie określam tego jak ma to wyglądać, finalnie jest tak że panuje ogólne przyzwolenie na używanie śmietnika takich słów, robią to gracze i staff również
n) jest delete za to, a co do ogni juz Ci pisalem :Duży uśmiechbył bug, każdy kto to wykorzystał powinien otrzymać deleted, nawet jeśli po 16h ktoś wbijał 100 ene na OGNIACH!  
o) za duze ulatwienie, bo wtedy kasa to 0 wysilku - jeśli są ograniczenia co do MC do dwóch to nie - ponieważ albo lootasz items, albo łowisz ryby, przy obecnym systemie nonlimit masz rację
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
[S1] Server Hard - przez Gosia - 13-11-2016, 19:54
RE: [S1] Server Hard - przez Rashelovsky - 13-11-2016, 20:07
RE: [S1] Server Hard - przez Quixer - 13-11-2016, 20:13
RE: [S1] Server Hard - przez Cive - 13-11-2016, 20:18
RE: [S1] Server Hard - przez Xifreki - 13-11-2016, 22:26
RE: [S1] Server Hard - przez Alexis - 13-11-2016, 22:32
RE: [S1] Server Hard - przez yalesz - 13-11-2016, 23:38
RE: [S1] Server Hard - przez Vicodin - 14-11-2016, 00:40
RE: [S1] Server Hard - przez sakumo - 14-11-2016, 00:41
RE: [S1] Server Hard - przez Gosia - 14-11-2016, 12:47
RE: [S1] Server Hard - przez Harakiri - 14-11-2016, 01:05
RE: [S1] Server Hard - przez Lisu - 14-11-2016, 01:10
RE: [S1] Server Hard - przez Invisiblity - 14-11-2016, 02:49
RE: [S1] Server Hard - przez Vultur - 14-11-2016, 03:29
RE: [S1] Server Hard - przez Athlete - 14-11-2016, 17:43
RE: [S1] Server Hard - przez Invisiblity - 14-11-2016, 17:44
RE: [S1] Server Hard - przez Rashelovsky - 14-11-2016, 17:49
RE: [S1] Server Hard - przez Mutant - 16-11-2016, 15:19

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu