14-11-2016, 00:41
Cytat:1. Serwer HARDCOREa) bezsens, bo pvp nie bedzie
a) 4 fragi/dzień 10/tydzień 15/miesiąc -przekroczenie limitu o +1 - red skull| przekroczenie limitu o +2 "unboost - 40% abso ki/mele" | przekroeczenie limitu o +5 "unboost - 60% abso ki/mele"
*unboost działa w PvP i PvM
b) jeśli jest BOT dozwolony do użytku:
stamina - 12H - exp 100%| 12-20H - exp 80% | 20-30H exp - 60% | 30-40H exp - 40%| 40-50H - exp 20%| 50H i więcej - exp 0%
*PACC daje 20% szybszą regenerację staminy, regeneracja staminy 1H - 2H bez expienia
c) śmierć - przy good karmie - 1% obecnego exp'a, przy neutral karmie - 2% obecnego exp'a, przy bad karmie 3-10% (wówczas przy Dende - protect zone)
*jeśli gracz ma RED SKULL'a zawsze jego śmierć liczona jest z 10% stratą obecnie posiadanego Exp'a
d) jeśli gracz posiada WHITE KULL - jego śmierć zawsze jak na neutral karmie
e) low rate loot - podobnie jak obecny, z tym że tylko przez pierwsze 12h STAMINY, póżniej 50% obecnego poziomu
f) możliwość zabijania gracza i monster jeśli ktoś skiluje, jeśli zakaz zabijania mobsterów wówczas lepiej przywrócić GR system
g) DMG in PvP 50% tego co w PvM - wówczas team play jest konieczny, chyba że przewaga LvLi jest znacząca.
h) usunąć exhaust na zanzo/obracanie lub zmienijszyć je o 50%
i) ograniczenie MC do 2 maksymalnie - złamanie limitu - delete postaci, która jest zalogowana jako trzecia
j) GM - nie może być aktywnym graczem, Dymek wypełnia swoją rolę w pełni nie faworyzując nikogo, Invi ma z tym problem
k) balans postaci - powinien być robiony przez Ciebie lub twój staff support i być tajemnicą dla każdego finalnie, więcej zabawy z odkrywania możliwości każdej z postaci,
l) po wbicu 400 LvLa - dead zawsze jak na neutral karmie
m) wyzywanie jakiekolwiek - dead z 10% stratą obenie posiadanego Exp'a
n) uzycia bug'a w grze - np ognie w pierwszych 3 dniach na tej edycji dawały meeega dużo energy skill'a, kto o tym wiedział ? oczywiście nie nowi gracze, a kto korzystał? sami wiecie, więc w takim przypadku wykorzystywaniue Bugów w grze - ban 7 dni lub deleted
o) przywrócenie cen z rybami (shrimp 220gp)
b) stamina jest bez sensu, bo beda i tak zajmowac respy, albo wybijac
c) fajne, jesli przy dende nie bedzie zadnego pz, bo to jedyna szansa na zbicie komus lvli wiekszej ilosci
d) nawet spoko
e) bez sensu, bo zycze powodzenia w dropieniu cs itd...
f) za duze ulatwienie, jesli grav, to duuuze zmniejszenie predkosci skillowania w nim i podniesienie jego ceny
g) o ile sie orientuje jest 50 albo i mniej %
h) usunac exhaust na zanzo lub zmniejszyc i ludzie bez autozanzo na pvp nie maja mozliwosci gry. Z obracaniem ok, ale zanzo na 5sec jest jak najbardziej w porzadku.
i) bezsens
j) bezsens, a co do inviego, to akurat nie mozna nic mu zarzucic, bo u nas w teamie tak samo spadaja lvle itd... przez co sa wieczne spiny.
k) balans oznacza, ze na pewnym lvlu postacie maja byc m.w. rowne
l) od 500 spadaja lvle za kazdego deda
m) nie mozna porownywac wyzywania do wyzywania, wiec byloby naduzywane
n) jest delete za to, a co do ogni juz Ci pisalem
o) za duze ulatwienie, bo wtedy kasa to 0 wysilku