10-11-2016, 00:00
(09-11-2016, 23:17)Vicodin napisał(a): Nie wiem po co wy w ogóle dyskutujecie z malkontentem shroudedem.
Jemu nigdy nic nie pasuje na żadnym serverze. Wszystko jest źle zoptymalizowane i on by to oczywiście zrobił lepiej.
Nie ważne czy jest to 100 osobowy tibijski serverek czy kilkutysięczna gra online.
Wszystkie jego rady i sugestie są na wagę złota i powinni mu według niego za to płacić.
Ot taki geniusz wszelakich gier online zarówno od strony czysto gejmingowej jak i programowania.
Także szkoda strzępić ryja.
Ja rozumiem, ze mam tendecje do uzywania mozgu i czepiania sie sczegolow . Jednakze cel tego jest taki, iz wg.mnie wszystko powinno byc dopracowane i nalezy myslec jak cos mozna usprawnic a nie brac wszystko jako absolutne i niemozliwe/ niepotrzebne do zmiany. Lubie sie rozwijac i dygresje czemu jakis system nie ma sensu mi w tym pomagaja. Oczywiscie wszystkie moje dygresje co do braku logiki w jakims aspekcie gry kierowalem do ludzi wykazujacych sie wyzszym niz przecietnym intelektem(np. Freeya) a nie do ciebie , wiec nie licze na zrozumienie. Wiem, ze niektorzy zastopowali swoj rozwoj i wola wygodnie zyc w starych smieciach oraz nie potrafia zobaczyc jak duzo jeszcze mozna w danym temacie dopowiedziec. Akceptuje to, ze nalezysz wlasnie do tej grupy i sie ciebie nie czepiam, takze prosze o nie czepianie sie mnie
Wracajac do tematu:
Ludzie zle zrozumieli niektore kwestie. Nie chce nerfic kulki ale trzeba jakos zrekompensowac lape. Jak dla mnie najlepsza opcja jest slow o 20% dodany do wypalania ki.
Jezeli ktos uwaza, ze lapa nie potrzebuje buffa to chcialbym aby zagral sobie 1vs1 z takim spc/gohanem/videl albo pogral nim w warach 3+ osobowych. W zadnym aspekcie nie jest lepszy od kulki(faktycznie moze ma lekko wiekszy dps niz kulka ale wymagania co do zadawania tego dpsu sa o wiele trudniejsze do spelnienia).
@Cooler
Temat nigdzie nie obejmowal tej postaci. Wiadomo, ze jest on slaby na 1vs1 a na teamowkach jest przegiety. I tak na prawde przegiecie tej postaci wynika z tego, ze stun zadaje prawie tyle samo dmg co SN i chcac zestunowac typa nie tracimy praktycznie dmg. 2 coolerow z konca ekranu paraluje cie i wali wiecej niz ty sie mozesz leczyc. Dostaniesz stuna, zrobisz zanzo i co z tego? oni zrobia zanzo za toba, walna 2x SN , poprawia stuna i juz praktycznie umierasz. Jak na moje gdyby ten stun nie zadawal dmg to moze bylby zbalansowany. Nie nalezy zapominac, ze coolera dmg z SN zajebiscie sie skaluje z lvlem i na rebornie ma dobre % + ma 10/10 abso i z tego co widze najwiekszy heal. A teraz uwaga: Jak wyglada sytuacja mocnych stunow w innych grach PvP ? Mianowicie dostajac stuna przez jakis czas kolejny stun trwa o jakis czas krocej a jeszcze kolejny w szybkim czasie od pierwszego powoduje, ze stun nie wchodzi. Niesamowite jak latwo zbalansowac stuny.
@Quixer
No tak zrobmy balans gdy juz na serverze bedzie grala 1/4 obecnej ilosci osob(3-4 miesiace po starcie). Z tego co mi wiadomo balans mial byc na 400 lvl a nie na 700 po rebie. Jak na moje lepiej zbalansowac wszystko na stan obecny i ewentualnie dodatkowo buffowac/nerfowac rzeczy reb transem jakby jakas profa sie stasznie odchylala od innych na wyzszych lvlach
Najbardziej denerwujacy jest brak test servera, albo takiej test areny. Wtedy moznaby wszystko ladnie udowodnic jak wyglada w rzeczywistosci i nie byloby glupiego gadania