Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin Serwera
#1
Regulamin Serwera.

I) Nazwy postaci:  
1. Imię nie może być w żaden sposób obraźliwe, wulgarne oraz nie może źle się kojarzyć.
2. Zakazane jest podrabianie imion innych graczy.
3. Nie można posiadać imion podobnych do osób które pełnią władzę na serwerze oraz gdy mamy podobny nick do innego gracza.
4. Zmiana nicku jest możliwa, gdy: 
$)Masz podobny nick do drugiej osoby grającej na serwerze.
$)Nick nie spełnia wyżej wymienionych warunków.
$)Najwyższa władza podejmuje decyzję o zmianie nicku.


Za złamanie zasad dotyczących imion grozi kara w postaci namelocka lub usunięcie całkowicie postaci z gry.

II) Gra 

1. Obrażanie władzy serwera oraz innych graczy - ban 1-3 dni.
$) wyzwiska miękkie w kierunku gracza - brak bana.
$) wyzwiska miękkie - w kierunku do władzy BN+ skutkują banem, Tutorów i Counsellorów - brak bana jeżeli sporadyczne, ban jeżeli nagminne.
$) wyzwiska twarde - ban.
$)obrazę ma prawo zaraportować tylko osoba do której skierowano obraźliwe słowa.
2. Kradzież przedmiotów, kont oraz innych rzeczy należących do gracza - ban na 3 dni,
$)jeżeli chodzi o zabijanie potworów na trenowaniu Defa lub Ene - ban na 2 dni (wystarczy nawet dobry screen gdy widać jak ktoś używa czaru obszarowego)
(chodzi o potwory typowo do trenowania Defa lub Ene).

3. Używanie kanałów publicznych niezgodnie z ich przeznaczeniem wiąże się z karą - od upomnienia (pisemnego) do 2 dni bana.
4. Wykorzystywanie błędów serwera dla własnego użytku - delete.
5. Jakakolwiek działalność na niekorzyść serwera (powodowanie crashy lub reklamowanie innych serwerów i tym podobne) - delete.
6. Podszywanie się pod Support DBP jest zabronione w każdy sposób - delete.
7. Zabronione jest korzystanie z wszelkich rodzaju programów od notki do delete
8. Pisanie i ogłaszanie wymiany przedmiotów pomiędzy innymi serwerami jest zabronione - ban na 14 dni lub delete,
$)zamiana między serwerami DBP S1/S2 jest dozwolona*
*przy każdej takiej ofercie trzeba wyraźnie napisać że jest to zamiana między serwerami DBP, inaczej taka oferta będzie podciągana pod punkt II 8
9. Spamowanie w tym samym czasie minimum 5 razy w ciągu 1 minuty jest karane - ban na 1 godzinę,
$)większa ilość spamu - ban na 12 godzin.
10. Utrudnianie rozgrywki innym graczom (tj. blokowanie bramek na exp, respów, aren oraz wszelkich innych przejść, umyślne utrudnianie summonowania potworów, push na trialu, itp)  - ban na 1-3 dni. | W przypadku kiedy ktoś będzie utrudniał grę tzw. "noob charem"  obie postacie otrzymują 4 dni bana
11. Oszukiwanie władzy serwera lub graczy jest zabronione - od notation do delete (zależy od przewinienia).
12. Skierowanie prośby do władzy o darmowe przedmioty jest zabronione - notation.
13. Władza serwera nie ponosi żadnej odpowiedzialności za transakcje dotyczące zamian/wymian, pożyczeń przedmiotów w grze. Gracz nie może prosić o pomoc w przypadku gdy zostanie on oszukany.
14. Hakowanie innych - delete na wszystkie postacie osoby hakującej.
15. Pchanie innych graczy bez powodu (minimum 3 pushe w ciągu 5 minut, nie dotyczy PZ*) - notation,
$)pchanie gracza w PVP jest dozwolone, pod warunkiem że oskarżona osoba to udowodni lub jest to widoczne na screenie,
$)pchanie podczas sprawdzania gracza jest dozwolone, ale nie można tego nadużywać.
*pushowanie w PZ nie jest karalne.

17. Obowiązuje wszelki zakaz rozmawiania na temat innych serwerów OTS - od upomnienia (pisemnego) do notation.
19. Przeszkadzanie graczowi podczas trenowania Train Points na bieżni - od notation do bana na 3 dni.
20. Nagminne sprawdzanie gracza w czasie krótszym od 5 minut - notation.
21. Jeżeli otrzymałeś słusznego bana i mimo to piszesz odwołanie możesz liczyć się ze skasowaniem konta.
22. Przeszkadzanie graczom podczas robienia Sag - Ban na 2 dni - Wymagany krótki filmik
$)blokowanie respienia się sag,
$)lurowanie dodatkowych potworów,
$)pchanie graczy do sag.
$)zabijanie podczas sag

23. Uniemożliwianie wykonania questa innym graczom - Ban na 1 dzień*.
*w przypadku Rebelion Machines Quest i Titanium Quest kary będą odpowiednio wyższe.
24. Kradzież domu po tym jak gracz dostał Namelocka lub usunął postać - Delete.
25. Gracz który złamał regulamin i została nałożona na niego kara nie może prosić o odzyskanie jakichkolwiek dóbr materialnych, które miał na postaci na której popełnia ów wykroczenie - proszenie władzy o zwrot dóbr - ban na 1 dzień.
26. Jeżeli jako gracz dasz komuś ignore w grze, robi to jedynie na własną odpowiedzialność - jeżeli inny gracz go wtedy nagra to otrzyma bana,
$)jedyne co może go uratować to filmik/screen momentu kiedy nagrywający nie napisał jeszcze "koniec nagrywania".
27. Lurowanie potworów do publicznych miejsc (Miasta, Dende Palace) - Ban na 2 dni.
28. Obowiązuje całkowity zakaz utrudniania pracy władzy - od upomnienia do delete,
$)dotyczy to organizacji eventów, sprawdzania graczy i wszelkich innych czynności które wykonuje władza.
29. Wykorzystywanie luk w regulaminie serwera dla własnego użytku - od 5 dni do delete.
30. Jeżeli sam nie zabezpieczysz swojego konta, chodzi tu o wyrobienie Recover Keya, podania prawdziwego emaila, utworzenia trudnego hasła oraz nie ściągania żadnych podejrzanych programów, szczególnie od innych graczy. Wówczas stracisz swoje konto na własną prośbę. Władza nie pomaga odzyskiwać kont.
31. Władza zastrzega sobie prawo do przejęcia postaci lub jej usunięcia gdy postać nie jest aktywna przez dłuższy okres czasu (minimum 3 miesiące).
32. Gracz który ogłasza wszelką sprzedaż rzeczy/kont czy jakiejkolwiek innej oferty, która nie jest własnością Priority-Servers.pl za prawdziwe pieniądze - otrzyma ban na 14 dni lub delete.
33. Gdy konto osiągnie lub przekroczy liczbę dni banów równą 30, automatycznie otrzymuje delete,
$)3 notki = ban na 4 dni,
$)notki resetują się po banie i lecą od nowa,
$)notki jak i dni bana są przypisywane do konta, nie do postaci.

34. Zakaz rozmowy na temat botów/wspomagaczy na kanale Help - ban na 2 godziny,
$)gdy ktoś zapyta czy można używać bota, wtedy można odpowiedzieć Tak/Nie (w zależności jaki serwer) i wyjaśnić kiedy i za co możemy otrzymać karę używając bota/wspomagaczy,
$)gdy ktoś poprosi o skrypt/wp itp. to grzecznie trzeba poinformować, że na kanale Help jest zakaz rozmowy na temat botów/wspomagaczy; gdy nadal będzie natrętnie pisać o botach/wspomagaczach - ban na 2 godziny,
$)nadal możemy rozmawiać na temat botów wszędzie, tylko nie na kanale Help.

35. Wypowiadanie wojen gildii postaciami na MC oraz podkładanie wojen - ban na 5-10 dni.
36. Obowiązuje zakaz kupowania Guild House'a (można go zdobyć jedynie poprzez Guild Wara wcześniej ustalonego z Administracją)  - Odebranie GH + ban wg. uznania władzy serwera



III) Władza serwera
1. Wszelkie problemy związane z grą należy zgłaszać do władzy poprzez napisanie wiadomości prywatnej "PW" oraz poprzez funkcję 'RRV' - Report Rule Violation (zgłoś naruszanie zasad). By jej użyć naciskamy kombinacje przycisków CTRL+R. Używanie tej funkcji do zabaw grozi banem na 10 dni.
2. Władza serwera nie zajmuje się teleportami, pomocą w questach czy tworzeniem przedmiotów (Tutorzy mogą pomagać) - pytania władzy o jakiekolwiek z tych rzeczy - notation.
3. Władza serwera nie ponosi odpowiedzialności za straty spowodowane ewentualnymi błędami serwera (np.: crash, shutdowny, cofki i tym podobne).
4. Władza musi pomóc graczowi, gdy ten normalnie prosi o pomoc. Spamowanie oraz brak złożenia poprawnego zdania może zostać bez odpowiedzi.
5. Nie może ignorować osoby, którą nagrywa.
6. Nie musi być bezstronna. Każdy ma znajomych z którymi trzyma i może ich bronić.
7. Ostateczną decyzję podejmuje Administrator.
8. Władza serwera może zmienić wymiar kary wg. własnego uznania.

IV) Prawa
1. Każdy ma prawo zadać dowolną ilość sensownych pytań  na Help-Chat na które nie zna odpowiedzi, a jest mu ona potrzebna.
2. Masz prawo do 2 kratek na bieżni w celu wbicia Train Points.
3. Masz prawo do 15 minutowego nie obserwowania postaci będącej w Protection Zone.
4. Masz prawo do sporadycznej pomyłki okna czatu i przeproszenia za to w jednej wiadomości, dzięki czemu nie spotka Cię żadna kara za złamanie punktu związanego z czatami (można także napisać na PW do dostępnej władzy).
5. Masz prawo przeprosić za drobne przekleństwa, wulgaryzmy by uniknąć kary.
6. Masz prawo pytać wyższą władzę serwera o pomoc w ważnych przypadkach, np. bugów, błędów czy utknięcia gdzieś.
7. Gracz ma prawo odwoływania się od decyzji BNa na forum w specjalnym dziale, koniecznie popierając się dowodami. W innym przypadku jakiekolwiek tłumaczenia będą ignorowane. 
8. Posiadasz prawo do sprawdzenia drugiego gracza, czy nie posiada on bota, nie więcej jak raz na 5 minut.

V) Raporty
1. Tworzenie fałszywych dowodów, czyli edycja screenów, filmików tzw. fake'ów - prowadzi do stałego zablokowania konta. 
2. Wymagania dowodów:
$)Screeny
- nie możesz mieć włączonej opcji "automatycznego ukrywania paska",
- musi być widoczny cały ekran,
- nie mogą być edytowane,
- muszą mieć pełny rozmiar,
- muszą być w formacie *.png,
- gra nie może być uruchomiona w trybie pełno - ekranowym.

$)Filmiki
- przez cały okres trwania filmiku, musi być widoczny znaczek "ignore" [Obrazek: 65971946181971643177.png],
- nie mogą być w żaden sposób edytowane przy pomocy programów,
- muszą mieć przynajmniej rozdzielczość 360 pixeli aby uniknąć nieporozumień,
- nie mogą zawierać reklam innych serwerów,
- muszą być wrzucone na jeden z podanych hostingów: YouTube.pl  lub Wrzuta.pl,
-
na filmiku musi być widoczna data nagrania,
- przed zakończeniem nagrywania dowodu osoba nagrywająca musi napisać "Koniec nagrywania" bądź "Koniec nagrania" - po czym przestaje nagrywać. W innym przypadku dowód nie będzie rozpatrywany (nie dotyczy Bannera i wyższych pozycji).

3. Oskarżyciel zawsze musi pokazać listę ignorowanych lub udowodnić że nie ignoruje raportowanej osoby,
$)każdy gracz ma obowiązek odpowiadania władzy serwera, w przypadku ignorowania władzy gdy sprawdza ona czy nie zamiemy regulaminu możemy zostać potraktowani tak jakbyśmy go łamali.
4. Jakiekolwiek dowody nie mogą być starsze niż 24h od ich wykonania.
5. Raport zostanie uznany, gdy wszystkie powyższe punkty będą spełnione. W innym przypadku temat zostanie przeniesiony do śmietnika oraz użytkownik otrzyma warna.
6. Każdy raport musi być bezwzględnie pokazany, nieutajniony. Oznacza to że nie może być ukryty za pomocą opcji mod lub hide. Moderator ma prawo wstawić takiej osobie warny gdy robi to nagminnie lub upomnieć jeżeli jest to jednorazowe. Moderator ma również obowiązek edytować post i ujawnić dowód.


Regulamin będzie zmieniany w miarę potrzeb.[/b]
#2
Dodano :

- na filmiku musi być widoczna data nagrania
#3
27.10.2016

Bot na ene/def i grav room dozwolony
Bot na respie notka
#4
8.11.2016

Dodano :

Kod:
36. Obowiązuje zakaz kupowania Guild House'a (można go zdobyć jedynie poprzez Guild Wara wcześniej ustalonego z Administracją)  - [b] Odebranie GH + ban wg. uznania władzy serwera)
#5
Zmiana Punktu 10 na :

Kod:
10. Utrudnianie rozgrywki innym graczom (tj. blokowanie bramek na exp, respów, aren oraz wszelkich innych przejść, umyślne utrudnianie summonowania potworów, push na trialu, itp)  - ban na 1-3 dni. | W przypadku kiedy ktoś będzie utrudniał grę tzw. "noob charem"  obie postacie otrzymują 4 dni bana

Zmiana Punktu 1 na :

Kod:
1. Zakaz obrażania oraz nadmiernego przeklinania - ban na od notki do 3 dni bana,
$)obraza to minimum 3 słowa obraźliwe skierowane do oskarżającego w przeciągu 5 minut, (kara jest zależna od użytych słów)
#6
Edytowano Punkt nt. Obrazy

Kod:
1. Obrażanie władzy serwera oraz innych graczy - ban 1-3 dni.
$) wyzwiska miękkie w kierunku gracza - brak bana.
$) wyzwiska miękkie - w kierunku do władzy BN+ skutkują banem, Tutorów i Counsellorów - brak bana jeżeli sporadyczne, ban jeżeli nagminne.
$) wyzwiska twarde - ban.
$)obrazę ma prawo zaraportować tylko osoba do której skierowano obraźliwe słowa.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu