08-08-2016, 12:19
Jako że jestem jedyną damą, która przynajmniej na s1 grała na ostatniej edycji, muszę stwierdzić że Panowie którzy prześcigacie się w zajebisctości powinniście otrzymać od VUL/INVI +100 do zajebistości, co to daje? nie ma znaczenia ale jesteście bardziej zajebiści niż inni
Tak na serio co do testów: Muszę zgodzić się z uwagami dotyczącymi rozdzielności klas - tank, supp, dps - Pisał o tym chyba Cive.
1) TANK - w pvp powinien mieć od każdej profki zmniejszony o 30%dmg ki/mele, dlaczego zaraz się pojawi, ponieważ powinien być trudny w zabiciu przez 1 gracza dps/sup, zmusi to nas graczy do innego podejścia (team play), oczywiście DMG tanka powinien stanowić Max - 70% tego co bije DPS, wówczas klaruje nam to sytuację, mamy przeżywalność ale solo nic nie zrobimy, jedyne co możemy zrobić solo to wasteować innego gracza. W pvm dmg w TANK'a pozostawić na 100% dmg jaki jest ustawiony aktualnie.
2) SUPPORT - w pvp powinien mieć zmniejszony dmg o 15% dmg ki/mele, dodatkowo każdy support mógly mieć inny spell na support (heal,paral,Shield (np saisei rzucany na gracza), dodatkowe abso) przy czym exhaused na wlasny healing, coś za coś a nie wszystko na hura.., DMG Supporta powinno stanowić MAX 85% tego co bije DPS. W pvm obrażenia zwiększyć do 125% względem stanu aktualnego.
3) DPS - w pvp nie powinien mieć zmniejszonego dmg, jego dmg powinien być większy o 30% od tanka i 15% od supporta, w pvm powinien otrzymywać 150% dmg - stań i blocz sagi, lub bossów.
Napisałam na szybko, ale chodzi o pewne założenia, bez tego nazywanie jakiejś postać tank/dps/supp/ mija się z prawdą, bo na dziś wygląda to tak, że każda profka przy 136/135 staje się tanko/dpsem kwestia bota, czy wyhealuje czy nie..
Jeśli ktoś ma lepszy pomysł proszę o jego opisanie.
Tak na serio co do testów: Muszę zgodzić się z uwagami dotyczącymi rozdzielności klas - tank, supp, dps - Pisał o tym chyba Cive.
1) TANK - w pvp powinien mieć od każdej profki zmniejszony o 30%dmg ki/mele, dlaczego zaraz się pojawi, ponieważ powinien być trudny w zabiciu przez 1 gracza dps/sup, zmusi to nas graczy do innego podejścia (team play), oczywiście DMG tanka powinien stanowić Max - 70% tego co bije DPS, wówczas klaruje nam to sytuację, mamy przeżywalność ale solo nic nie zrobimy, jedyne co możemy zrobić solo to wasteować innego gracza. W pvm dmg w TANK'a pozostawić na 100% dmg jaki jest ustawiony aktualnie.
2) SUPPORT - w pvp powinien mieć zmniejszony dmg o 15% dmg ki/mele, dodatkowo każdy support mógly mieć inny spell na support (heal,paral,Shield (np saisei rzucany na gracza), dodatkowe abso) przy czym exhaused na wlasny healing, coś za coś a nie wszystko na hura.., DMG Supporta powinno stanowić MAX 85% tego co bije DPS. W pvm obrażenia zwiększyć do 125% względem stanu aktualnego.
3) DPS - w pvp nie powinien mieć zmniejszonego dmg, jego dmg powinien być większy o 30% od tanka i 15% od supporta, w pvm powinien otrzymywać 150% dmg - stań i blocz sagi, lub bossów.
Napisałam na szybko, ale chodzi o pewne założenia, bez tego nazywanie jakiejś postać tank/dps/supp/ mija się z prawdą, bo na dziś wygląda to tak, że każda profka przy 136/135 staje się tanko/dpsem kwestia bota, czy wyhealuje czy nie..
Jeśli ktoś ma lepszy pomysł proszę o jego opisanie.