Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przed startem
#1
Post glownie do Vultura a raczej przypomnienie

Otoz po starcie ostatniego s1 napisalem 2 tematy(pomysly) i na oba odpowiedziales, ze sa spoko ale moglem napisac to przed startem a teraz za pozno bo nie mozesz wprowadzic takich zmian podczas gry.


1 z nich to balans na low lvl (chodzi tu o hp za transy) niestety temat byl na starym forum do ktorego nie wiem czy masz dostep tam dokladnie to rozpisalem. Chodzi o to, zeby zmienic hp ktore postacie dostaja na low lvl (nie zmieniajac przy tym lacznego hp za wszystkie transy na lascie) bo np vegeta za 2 pierwsze transy nie dostaje wcale hp a trunks dostaje chyba ponad 4 k tak samo jest np z nw'kiem ktory rowniez dostaje kolosalne ilosci hp na low lvl dodatkowo ma tez duzy dmg i duzo many. Na ostatnim s1 na starcie strasznie sie wkurwialem ze nw z rownym lvlem (cos kolo 150) ma odemnie 5 k hp wiecej bije 2 x tyle i moze uzywac last spella a ja moglem uzyc explo 1x przy czym tracilem polowe hp i transy.

Mysle, ze nawet jak nie masz dostepu do starego forum to zbalansowanie transow na low lvl to chyba nie jest duzo roboty a napewno umili(wyrowna) gre na poczatku nie zmieniajac jej po lascie.



2 To zmiany w sagach i tak samo napisales mi wtedy, ze niestety nie mozna tego zrobic podczas gry bo juz ludzie porobili sagi itp itd. wiec przypominam teraz.

Chodzilo o zmienienie troche expa za sagi (bylo go troche wiecej ogolnie i dostawalo sie wiecej expa za poczatkowe sagi) oraz zwiekszenie im hp zmiany przewidywaly tez lekkie zmiany w nagrodach np za chyba 6 sage dostaje sie spodnie ktore ma sie za darmo po wyjsciu z rooka a goku za uratowanie ziemii daje nam chyba 25 senzu. Zmiany przewidywaly tez dodanie nowego itemka c19 helma za sage c19 ktory mial dawac no wlasnie... Sam nawet nie pamietam ale bylo to cos w styli 2/3% ki dmg. Oraz wprowadzal nagrody typu bronie do wyboru np light ball, white glovery, anni swordy przed saga z freezerem.



Co do sag to moim zdaniem (tym przed rebem przynajmniej) przydalby sie rework czyli napisanie po prostu od zera nagrod w postaci expa itemkow i kasy


dodatkowo moim zdaniem aby rozgrywka byla ciekawa i bardziej zbalansowana(zwiekszenie uzytecznosci tankow i koniec ze speckiem blokajacym sagi) bo na ostatnim s1 sagi blokal mi chyba rashel spckiem i nie wcale nie mial duzego lvla. A na 2 charze sagi blokal mi chyba kumalski gohanem.


Na czym to by polegalo?

Po 1 sagi mialy by wiecej hp i leczylyby sie (bez przesady z tym leczeniem ale, zeby bylo jakies)

po 2 zmienic dmg zadawane od sag w ludzi 

Profesje buu, tuffle, cell, janemba dostawalyby 110% dmg od sag(czyli 10 % wiecej niz teraz) 

profesje namek warrior shenron i human dostawalyby 130% dmg od sag (czyli 30% wiecej niz teraz)

profesje vegeta brolly goku trunk freezer dostawalyby 160% dmg od sag (czyli 60% wiecej niz teraz)

profesje cooler gohan dostawalyby 200 % dmg od sag (czyli 2x wiecej niz teraz)

namek spellcaster dostawalby 250 % dmg od sag (czyli 2,5 x wiecej niz teraz np zamiast dostac 1000 dostalby 2500)

po 3 zmienic dmg zadawne przez ludzi w sagi

profesje namek spellcaster cooler gohan zadawaliby 100% dmg w sagi (czyli tyle co teraz

profesje vegeta brolly goku trunk freezer zadawalyby 85% dmg w sagi (czyli 15% mniej niz teraz

profesje namek warrior shenron i human zadawalyby 60% dmg w sagi (czyli 40% mniej niz teraz)

profesje buu tuffle cell i jaba zadawaliby 50% dmg w sagi (czyli o polowe mniej niz teraz)

po 4 albo dodac wkoncu tankom exeta res(taunt) albo zrobic tak aby sagi po rebie nie zmienialy targetu.


Zwiekszy to przydatnosc tankow zbalansuje sagi urozmaici rozgrywke i usunie absurdy specka/gohana blokajacego sagi...



Pisze teraz przed resem mam nadzieje, ze to wejdzie bo nie sa to zmiany wyssane z palca tylko grajac tu tyle edycji od startu widze co na poczatku najbardziej wymaga zmian (moim zdaniem) wiec przemysl to Vultur.
Odpowiedz
#2
Z tym 200% cooler,gohan ladnie pojechales ja na moim coolerze na tej edycji s1 jak robilismy sagi w 8 c17,c18 i jak c17 padl c18 jebla death balla to ja poszlem na hita z barrierka. a mialem wtedy 180 lvl chyba Szczęśliwy.
Odpowiedz
#3
1. Jestem za
2. Jak najbardziej
Ale z tym 200% do coolera i gohana to trochę przesada. Max to w all profki 150% a w tanki 100% bo tak to trochę bez sensu.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu