Ankieta: Czego oczekujesz po następnym update?
Nowe moby!
Nowe Questy H lvl(endgame)
Nowe Questy na mniejszy lvl
Nowe przedmioty(jakie?)
Zmiany w locie (jakie?)
Zmiany w expie (jakie?)
Nowe sagi
Nowe planety
Nowe systemy
Inne(jakie?)
[Wyniki ankiety]
 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pomysły i Sugestie graczy (Ankieta)
#21
zrobić npc z questami na oddawanie itemek których nie da się sprzedawać , bd on za wykonanie questa dawał status pointsy i kase .[mega hard]
powiększyć drop kasy z każdego moba [ więcej siana mniej zmartwień]
dodać aby każdy mógł teamowo robić jaby/cooler/brolly 2 osoby przy 3 zabiera 3pkt ale respią się 2x. [ i tak Jaba z doskokiem robi buga i zabiera tylko 1 pkt przy 2 graczach .
dodać awanse z ki lvl za spalanie kinto i przy szukaniu db radarem .
nowe moby .
zmniejszyć wymagania trudnych achie jak w przypadku [shopaholic , manscaner etc ] .
zmniejszyć wymagany lvl na mistic crystale i zwiększyć koszt jednego kiedyś było 90cc teraz mniejszy zarobek niż na tone itemach przy tym locie .
zwiększyć szanse na respawn bossów lub niech w tym samym czasie respia się od 1-100 od 100-250 od 300-600 .
Odpowiedz
#22
Witam, zaznaczam, ze jestem nowym graczem tego servera, wiec bedzie to spojrzenie na server od strony nooba  Cwaniak

Co do EXPA.

1. Zamiast podwyzszyc expa za moby, mozna by bylo poprostu obnizyc expa na dany lvl, odjąć np 10% expa za kazdy lvl. Widze, ze tutaj jest kalkulator expa taki sam jak na rl Tibi.
2. Wprowadzic premium stamine np: 40min premium expa 150% - zacheciloby to do gry i wbijania lvli, bo serio jest to mega monotonne.
3. Party shared - wprowadzić wiekszy exp w sharedzie, ne wiem czy to jest wykonalne ale np: Zakładamy z kolega party w shared , bijemy potwory i tym sposobem wbijamy % party (tak jak sie wbija % karmy). Podczas bicia mobów wbijamy lvlujemy party co daje nam wiekszy % expa za zabitego moba np max party to 90%. Oczewiscie, zeby expic w sharedzie trzeba by miec 30% lvla kolegi z party.
Status pointy.

Z tego co zauwazyłem jest duzy placz na te ptk, bo sie chlopa nie da zabic, i to jest prawda, dlatego wprowadzic cos takiego, ze owszem te punkty daja abso i dmg, ale podzielic to na PVE i PVP. Przykladowo z agi mozna osiagnac max 10% ABSO PVP i 50% PVE. W ogole wprowadzic do gry itemy, które daja PVE lub PVP DMG/abso.

Itemy.

Jak wczesniej pisalem, wprowadzic podzial na itemy, ktore daja PVE I PVP DMG/ABSO. Dla mnie troche smieszne jest to, ze jakies white itemy daja regen itd, a saiyan itemy nie daja nic, gdzie saiyan itemy sie nosi gdzies w early-mid game. Stworzenie czytelnych bonusów setu. Przykładowo kazdy set sie sklada z 4 itemów, ale od 2 itemów dopiero dostajemy jakis bonus, 3 itemy cos lepszego itd. Poprostu gdy najedziemy na dany itemy pokazuje nam ile mamy czesci i jakis bonus dostajemy. Ogolnie trzeba by zrobic wiecej robów (wiekoszsc ludzi lata z tone lub aolem, a co gdy mamy good karme?) i uzupełnic sety o itemy np; dodac do saiyan seta betla, roba i tak samo pozostale itemy.

Reborn

nie znam to sie wypowiem, wiec rozumiem, ze reborn to poprostu wbicie 500lvla i zrobienia Q i lvlowanie od poczatku. Moze warto by bylo zrobic dodatkowe transformacje, które by dawały niewielki zmiany "kosmetyczne zmiany" np; vegecie i cellowi explo nie zabiera juz hp, u goku genki dama staje sie no-targetem, Buu np po rebornie dostaje 35hp/lvl itd. Ogolnie fajnie by było zaznaczyc jakos ta postac, która ma reborna np; duza literka R lub jakas animacja obrysu postaci. Ktos zapyta po co ale nie łudzmy sie grafika i wyglada postaci robi tutaj duza robote. Bije sie ten lvl zeby wbic dany transform i poprostu fajnie sie na niego patrzy - motywacja do expa.

Loot

Troche smieszne jest, ze z YETI wyciagam wiecej tone itemow niz z metali, ktore dluzej bije + maja wiecej hp i expa, aa i spadaja z nich fasole do 200lvla.

Dobra teraz mozecie mnie zjechac jak psa   Uśmiech , eeesssssssssaaa
Odpowiedz
#23
Mam parę pomysłów by przez długi czas utrzymać serwer przez długi czas.

Sezony/Wyscigi
Pomysł zaczerpnięty z Path of Exile.
Jak miało by to wyglądać:
- 1 miesiąc wyścigu ktory konczył by się nagrodami np. Jakaś unikowa aura z danego sezonu nie możliwa do kupienia w sklepie lub jakieś dekoracje do domku.
- Nagrody były by przyzwane przez specjalne achivmenty Np. za zrobienie wszystkich sag. Top level z danej postaci czy top level ogólnie tudzież top fishing itp.
- Server bardziej dynamiczny niż aktualny szybsze skilowanie, dtask co 12h zdecydowanie częstsze bosy bo czasem i 6h żadnego nie ma.
- Specialne Eventy raz na tydzień, Najazd bossów, mobów itp na ziemie.
- Co sezon wprowadzane byłby by więszke zmiany.
- Wszelkie zmiany byłby by testowane na aktualnym serwerze
- Kilku piętrowe arenki by nie było kolejek na starcie.
- System expa bardziej promujący levelowanie w party. np. moby poniżel levela postaci dają coraz mniej expa moby powyżej dają wiecej niz 100% aktualnie otrzymywanego. Lurowanie mobów i bicie
- Godzinna arenka porebornowa z giant mobami
- Albo obrona jak w warframe raz na dzień lub za itemy/hajs z 4 osobową ekipą gdzie było by trzeba bronić jakiegoś npc/itemu który byłby atakowany przez hordy mobów, konczonca się nagrodą zależna od tieru mobów do których się doszło.
-Ukryte znajdzki z nagrodami losowo rozstawiane na mapie (ledwo widoczne skrzynki czy inne pierdoły)
Odpowiedz
#24
(15-08-2018, 21:24)heary napisał(a): - Server bardziej dynamiczny niż aktualny szybsze skilowanie, dtask co 12h zdecydowanie częstsze bosy bo czasem i 6h żadnego nie ma.

skilluje się i tak dosyć szybko jak już ludzie mają prawie max ene.
dtask co 12h? czy Ty w ogole rozumiesz co to daily task? x D
[Obrazek: FOVhNij.png]
Odpowiedz
#25
(15-08-2018, 21:34)yalesz napisał(a):
(15-08-2018, 21:24)heary napisał(a): - Server bardziej dynamiczny niż aktualny szybsze skilowanie, dtask co 12h zdecydowanie częstsze bosy bo czasem i 6h żadnego nie ma.

skilluje się i tak dosyć szybko jak już ludzie mają prawie max ene.
dtask co 12h? czy Ty w ogole rozumiesz co to daily task? x D

Super dynamika prawie full po miesiącu ponad heh. Top1 gracz jedynie ma full deffa(to akurat easy leci) brak mu 9 asa i 8 ene, po 36 dniach. To nie jest w najmniejszym stopniu dynamiczne... szczególnie gdy 75% (nie licząc multi kont) graczy stawia tylko exita.
Wiem czym jest daily task, a ty rozumiesz że gry mają inny czas dnia i nocy ? zmniejsz sobie ambient light z maxa to zobaczysz że robi się ciemno czasem. Dlatego mam wy...ne w nazwe "dzienne zadanie" i nudzi mnie czekanie 24h na 15 min taska no chyba ze jestes tak słaby i klepiesz to 5h widząc że szybko to dla ciebie ponad miesiąc.  Wiec dla mnie może być daily nawet co cykl dnia i nocy w grze, chociaż to była by już przesada.
Odpowiedz
#26
to rób extreme taski jak dali sie robi w 15 i nie masz co robic ; ]
[Obrazek: FOVhNij.png]
Odpowiedz
#27
wiecej daily rzeczy, ktore robi sie max 30 minut a nie daliscie extreme taski u vegety co trzeba robic je 3h, nikomu sie grindowac nie chce po 300 lvlu
Odpowiedz
#28
Witam jak już istnieją Dni Skill i loota to można by było też dodać Zeni Day Oczko bo pewnie te lepsze senzu sporo kosztują i inne rzeczy.. ale to już by trzeba by było ogarnąć rozsądnie ile % i co jaki czas Uśmiech
[-] Polubienia: 2 Użytkowniów Lubi post Drumkillerz:
  • Cive, Vultur
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Menu