Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Adminus otsa pospolity, masochista
#31
(10-08-2018, 00:27)Rasmey napisał(a): najlepsze są te reklamy servera gdzie głownie jest pokazywany system !fly który nie działa Szczęśliwy


Powoli się wszystko normuje i mam czas ogarniać wszystko. Wbiło 2 razy więcej graczy niż przewidywaliśmy i dlatego wszystko się poprzesuwało do przodu.
[-] Polubienia: 1 Użyktownik Lubi post Vultur:
  • Bullsey
Odpowiedz
#32
(09-08-2018, 00:31)Adoxx napisał(a):
(09-08-2018, 00:08)Preejakulat napisał(a): Na ani 1 edycji na której gralem Cie nie widzialem, chyba ze po 2 mcach jak te top teamy spierdalaja bo nie ma nic do roboty. Prosił mnie zebym wypisał argumenty które swiadcza o tym, że na tym serie nie ma zmian ani wizji przyszlosci to wypisałem.

Ja zakonczylem kariere juz tutaj dlatego, że razem z teamem uznaliśmy że nie ma sensu tutaj pvp a po rebie tylko to chyba zostaje. Wychodzi duzo otsow niedlugo bety na returnie, zaraz bety na grandlajnie, duzy update na dbl i dam sobie uciac glowe ze we wrzesniu bedzie 300 os online z czego 270 na tmie.

Stary w top teamie to ja jestem od xxx edycji tutaj Szczęśliwy.
i tym top teamem co spierdalaja zawsze bylem jednym z nich (ja to zaczynalem)
Szczerze z 80% edycji upadlo przez to ze graly tylko 2 teamy i jak jeden odchodzil to drugi sie nudzil i tez odchodzil i to samo czeka te edycje bo znowu sa 2 teamy ktore cos znacza.
Przyklady Teamow (BSNT Wczesniej Aximy,Rewolta,Alvarissy,Fire Gakure Potem Adoxy) <reszta tu nic tak szczerze nieosiagnela> Pawelkow do tej listy niedam bo ci to na 4 typa w 14 potrafili wyjsc.

co do pvp to poprostu testowali to na 50% dmg a vultur znowu zrobil swoje i tez pewnie testy byly robione jak zwykle tylko na 500(fuzki) a potem pewnie okolo 1k. 

Wogole wystartowanie S1 bylo bledem poprostu wystarczylo odpalic Funa do ztestowania rzeczy typu balans itd. Pierwszy 1 tyg 500 lvl max,2 tyg do 750,3 do 1k i tak dalej do nawet 2k jak serw ma byc na lata.

Tym bardziej ze system questow easy/medow/hardow byl spoko tylko poprostu znerfione a nie takie jak byly bo za duza przewage dawaly.

+ z tego co pamietam jak gralem spc(Xoda) to pvp na 33% dmg bylo spoko na easy/medach tylko ze byl placz ze spcka sie ubic nieda ale to sai sei byl problemem a nie dmg(chodzi o to ze jak mnie bilo 6-7 osob tracilem 10k many na 40k+) 


Powod dla ktorego duzo osob uwaza ze s2 bylo zawsze lepsze niz s1 tak jak i ja to jest to ze wszystko sie szybko zdobywalo i mozna bylo sie bic co z tego ze edycja swiecila pustkami po 2-3 miechach jak te 2-3 miechy mialem wiecej zabawy niz na s1 przez pol roku+.

Tym bardziej ze randomy cos na s2 znaczyly a na s1 praktycznie znowu widac ta sama topke co zawsze.

Niby te zmiany mialy cos zmienic, dla mnie to jest dalej to samo te same teamy zawsze w topce, co prawda to nie jedyne zmiany ze balans itd mi tu chodzi akurat o zmiany w balansie(questy system wyjebany, te statusy itd)

Bo to ze rozrywka troche zmieniona zostala jest na + i to ze vultur chociaz cos sprobowal zmienic tez jest na + ale te zmiany poprostu niewyszly.

co prawda to nie jedyne zmiany ze balans itd mi tu chodzi akurat o zmiany w balansie... Hmmm Szczęśliwy
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
Menu