Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moze by tak zmienic...
#1
Witam, chcialbym tutaj przedstawic swoj pomysl a mianowicie exp w party i questy


Wiem ,ze Vultur planuje zrobic niski low rate i wszystko ma isc wolniej niz dotychczas(dla mnie bomba bo lubie hardkor :Uśmiech oraz postawil fakt ,ze server ma byc na dlugi czas. Teraz moj pomysl, otoz  exp w party jak na real tibi fajnie brzmi przy takim serverze , chodzi mi tutaj o zwiekszenie expa w party, czym wieksza ilosc osob w pt tym wiekszy exp (ale ,zeby nie dzielil sie na pol) do jakiegos % np. za wolfa jest 100 expa i pt sklada sie z 2 czlonkow za zabicie wolfa kazdy dostawalby o 10% wiecej expa za moba czyli 110 expa ale ,zeby nie dzielil sie na pol (55expa za wolfa) mysle ,ze to by byl fajny sposob na exp grupowy i urozmaiciloby to rozgrywke do takiego stopnia ,ze wrescie mozna robic cos razem niz tylko questy.

Wiem ,ze to moze byc wykorzystywane np dodawanie noob charow do grupy dlatego tez zrobic jak na real musisz miec 2/3lvl'a lidera grupy

Tak samo ,zeby exp zwiekszal sie do jakiegos % ,zeby nie bylo sytuacji ,ze biega 20 osob na SS'ach dlatego proponuje max 4 osoby w grupie czym wiecej osob to np o 10% zwiekszony exp za osobe max 40% czyli wolf juz by dawal 140expa dla kazdej osoby.

Jeszcze niewiem jak bedzie wygladal exp rate na tym servie ,zeby to dzialalo ,,zbalansowanie" ale to tylko moj taki pomysl.

Teraz porusze pomysl z questami(oddawanymi) mamy na serverze cos takiego jak oddawanie monkey skinow zajmuje to okolo 20 dni(jesli dobrze pamietam ale to malo istotne)
nwm czy gral tutaj ktos w metin2 ale chodzi mi o pomysl z Biologiem dla tych ktorzy nie wiedza juz opisuje
Chodzi o to ,zeby oddac X przedmiotow co jakis okreslony czas odpowiedniemu npc. Czas i ilosc przedmiotow zwieksza sie wraz z rozwojem misji.
Za oddanie i ukonczenie questa dostaje sie bonus na stale lub jakas nagrode rzeczowa.

np.za oddanie wolf skina 1cc a na hight lvlu oddanie ultimate glovera za 3% ki abs (to sa przykladowe przedmioty, najlepiej zeby byly one wydropialne z mobow bo trudno np bedzie oddac u glovera x razy Szczęśliwy
Npc moze przyjac albo powiedziec ,ze bylo to zepsute lub stare i nie zalicza nam to.
Dalem tylko pomysl ale mozna wiele rzeczy z tym zrobic mysle ,ze quest by byl jakas odskocznia od konczenia dnia na daily taskach/achivach.


Przepraszam za bledy i brak mojej kompetencji w pisaniu hue hue.
[-] Polubienia: 1 Użyktownik Lubi post szaupauwp:
  • Vultur
Odpowiedz
#2
Ten exp z pt raczej slaby plan imo do expa w pt na dbp trzebaby robic osobne moby natomiast ten pomysl z biologiem mi sie bardzo podoba
Odpowiedz
#3
(18-06-2018, 15:35)Cive napisał(a): Ten exp z pt raczej slaby plan imo do expa w pt na dbp trzebaby robic osobne moby natomiast ten pomysl z biologiem mi sie bardzo podoba

te % to byl tylko przyklad mozna dac mniejsze i dlaczego trzebaby robic osobne moby ?
Odpowiedz
#4
(18-06-2018, 15:41)szaupauwp napisał(a):
(18-06-2018, 15:35)Cive napisał(a): Ten exp z pt raczej slaby plan imo do expa w pt na dbp trzebaby robic osobne moby natomiast ten pomysl z biologiem mi sie bardzo podoba

te % to byl tylko przyklad mozna dac mniejsze i dlaczego trzebaby robic osobne moby ?

Też o tym myśleliśmy, jeszcze nie wymyśliliśmy dobrej koncepcji. Cive nie jest poinformowany bo nie był w tym czasie na TeamSpeaku.
[-] Polubienia: 1 Użyktownik Lubi post Vultur:
  •
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu