Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Power units
#5
Poza tym wszystkim trzeba w ogóle przemyśleć sens tych power units, bo jak sam zauważyłem grając kilka dni od wprowadzenia tego pomysłu, to wydaje mi się, że na serwerze jest jeszcze więcej AFK graczy, a teraz moje przypuszczenia - dlaczego?

Gracze po prostu nie chcą tracić power units ubijając kogokolwiek (wczesniej mieliśmy tego efekty), a teraz każdy tylko skillują, bo oczywiście - jest możliwość zabijania kogoś z low levelem, mniejszym, średnim itd. No, ale kto będzie w taki sposób ryzykować? Jak ubijesz kogoś i dostaniesz ujemne PU, to jesteś po prostu łatwym łupem...

Dlatego jak na moje to tak: po co te power units? jak już muszą być to niech to nie ogranicza gry typu "tibijska", gdzie raczej pekowanie, walki itd. to podstawa.

PS. Dodam to na własnym przykładzie, że teraz jak mam na 2 charach 1k+ lvl, a oprócz hardów do zrobienia i kilku achievów... brakuje mi rozrywki. Obstawiam, że jest wiele osób z wyższymi lvlami w takiej samej sytuacji.

Oczywiście ktoś może powiedzieć coś o gildiach, ale raczej jak gra na serwie cały czas to widzi, że coś takiego jak "guild war" w ogóle nie istnieje, więc ciężko poprzednią rozrywkę zastąpić czymś innym.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Power units - przez Tokar - 28-06-2017, 03:27
RE: Power units - przez Invisiblity - 28-06-2017, 04:27
RE: Power units - przez Cive - 28-06-2017, 15:46
RE: Power units - przez Vultur - 28-06-2017, 16:59
RE: Power units - przez Tokar - 01-07-2017, 22:09
RE: Power units - przez yalesz - 02-07-2017, 09:16
RE: Power units - przez Tokar - 02-07-2017, 14:15

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu