(16-06-2017, 14:33)Adoxv20 napisał(a): Nikt niema takiego info balansu jak ja aktualnie wiem jaka kazda profa odstaje,i jest chujowa.
No nie wiem kto uwazal przed edycjetemu, ze SPC pada od "OP" bubka w 0.5 sec przez wypalanie many. Kto twierdzil, ze videl jest najbardziej zbalansowana profka
.
Mylisz sie w paru wzgledach bo ja mam statystyki lapy i spellow zrobione na skrypcie, ktory wykazuje najmniejszy hit i najwiekszy. Siedzialem 1 charem na trainach przez parenascie minut i wnioski sa takie:
Po pierwsze smiech na sali, ze dmg w graczy zostal zredukowany a dmg z trutki kulek nie. Nie gram tutaj i mnie nie obchodzi jak tu balans wyglada ale sytuacja obecna jest smieszna.
Na 50% pvp 1/4 dpsa z najlepszej kulki(videl) w cel z full agi/full eq pod pvp to trutka robi 1/4 dpsu a 3/4 to obrazenia fizyczne. 6k dps z kulki i 2k dps z trutki(czasem nawet moga sie 3 nalozyc ale srednio sa dwie). teraz redukujac dmg do 33% macie ~ 4k dpsa z kulki i 2 k dpsa z trutki. Trutka zostala i jest duza czescia dpsu a postacie z lapa nic nie zyskaly. Ogolnie to teraz pewnie najlepsze kulki dzieki trutce bija wiecej lub tyle samo co najlepsze lapy(brolly,trunks,vegeta,goku)
. #jebackulkiiichrakbalanz
PONIZSZE RZECZY TESTOWANE BEZ EQ NA DMG
Janemby buffowac lapy nie polecam bo dosc mocno sieka i spell ma okej + doskok i full heal . Ogolnie jak dla mnie dobra profka.
Best hit : LAPA 33531 (ULT SWORD) 35399 (KI SWORD) btw. jak ktos ma best hit 33531 a druga osoba ma polowe tego to ich sredni dps tez jest o polowe mniejszy, wiec mozna sobie porownac o ile ktos wiecej bije.
SPELL NENDO 91501 - 98546 S KAME 58397 - 77806
Gohan z kulki majac 100 furie moze dorownac videlce na black kapsie, ale zakladajac ze nigdy nie bedziesz utrzymywal 100 furi bo to nierealne w pvp to videlka ma najlepsza kule(27476 best hit + trutka) . Zakladajac, ze nawet jak jest na tych 100 furaich to videlka jak dolozy crit achiv to i tak bedzie wiekszy dps robila z lapy na black kapsie.
Lapy sajanow:
Brolly: 37645
Goku : 34162
Vegeta: 36153
Cell: 32836 // Goku nie ma slabszej od cella =D
Na 160 skilla z kaiokenem lapa i spell bija podobny dps u wiekszosci prof. Czyli jest 50/50 . Na obecnych skillach( nie wiem ile tam macie ze 180 ? ) To moze wyjsc 65/35 dla lapy.
Tu macie C17
C17
HP 45750
LAPA 31983 DPS 85 rage 95k no crit achi
SPELL EDB 92428 - 101338 S KAME 42125 - 57941
Do poki sa te kulki to balansu fajnego nigdy nie bedzie. Rakowe gowienka, ktore robia za duzo a nie wymagaja niczego oprocz zaznaczenia. Z edycja gdzie weszlo wypalanie many + trutka to kulki dostaly dodatkowego buffa, a lapie te wysysanie nic nie daje bo co 5 sekund masz kapse na full mane i na 999 mana nie jest problemem.
BTW JUZ WIEM JAK DZIALAJA VULTUROWE PROCENTY. Na tym starym silniku, gdzie sa wszystkie 8,54 w spellu podajesz 2 wspolczynniki mina, maxa, minb i maxb ktore zmieniaja dmg spella.
Np min = -2.0 , max =- 3.2 I vultur po prostu nerfil te wspolczynniki o 4%, czyli dla obecnego przykladu wychodzi min = -1,92 i max =- 3,072. Zaraz pogrzebie w kodzie i znajde jak sie przeliczaja te min i max na koncowy dmg spella to moze w koncu vultur bedzie mogl sobie przeliczac o ile zmienic wspolczynniki by koncowo zmniejszyc dmg o te 4% itp
.
EDIT:
min = (int32_t)((player->getLevel() / minl + player->getMagicLevel() * minm) * 1. * mina + minb);
max = (int32_t)((player->getLevel() / maxl + player->getMagicLevel() * maxm) * 1. * maxa + maxb);
Nie wiem czy vultur uzywa minl/maxl i maxm i minm, ale z tego co widze to duzo otsow uzywa tylko mina i minb.
czyli na ludzki jezyk min dmg ze spella = (level/mlvl) * (mina+minb) * przelicznik postaci(transa)
max dmg = (level/mlvl)* (maxa+maxb)* przelicznik postaci(transa)
EDIT2: maxl - max lvl i maxm - max mlvl, to samo z min. W sumie wychodzi na to, ze nerfiac o 4% kazdy przelicznik to nerfimy dmg o 4%. W takim razie nie wiem jak napisany jest system transow/eq/achivow, ze tak dziwnie sie dmg zmienia. Moze vultur zle przeliczniki nerfil(np tylko 2 zmienial zamiast 4 ? Chuj go wi
)