Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Special Techniques and others!
#1
DOSTĘPNE NA TEST SERWERZE!

[Obrazek: sc1x.jpg]

[Obrazek: goku.png][Obrazek: vegeta.png][Obrazek: brolly.png]

*** Berserker Mode ***

Przez 15 sekund postać otrzymuje co sekundę 5 rage, cooldown 60 sekund.

//Komentarz: Tym postaciom za dużo nie brakuje dlatego nie wiele różni się od czaru furie, jednak daje całkiem sporo bo nie musimy go używać wtedy.

[Obrazek: gohan.png][Obrazek: trunks.png]

*** Uncontroled Rage ***

Wymaga minimum 81 rage, leczy od razu do full'a, następnie co 0,3 sekundy leczy po 30% hp, przy czym za każdym razem zabiera 8 rage, dzieje się tak do wyczerpania rage, maxymalnie 10 razy. Cooldown 60 sekund.

//Komentarz: Jest to takie pewne wyjście z ciężkiej sytuacji, postacie te mają mało hp i w krytycznej sytuacji kosztem swoich punktów rage mogą uciec od deda, zarówno w pvp jak i pvm. Bardzo mocno boostujący czar, z powodu tego że praktycznie do 3 sekund jesteśmy niemalże nieśmiertelni jak target nie zjada nas na hita.

[Obrazek: tuffle.png][Obrazek: cell.png]

*** Sharp Skin ***

Technika ta pozwala na poprawę ataków ki wyżej wymienionych postaci, działa na zasadzie czegoś za coś, czyli na 10 sekund czaru daje nam 90% skilla energy, ale w zamian daje 200% ki lvl'a co zwiększa siłę ataków ki. Działa zarówno z kaiokenem jak i bez, jednak gdy jest włączony trzeba odczekać ok. 1,2 sec na aktywację. Cooldown 30 sekund.

//Komentarz: Zobaczymy w praktyce jak technika będzie działać na mniejszym i większym lvlu bo wiadomo opiera się ona procentowo, jednak technika jest dość fajna, gdyż z lekkiego tanka robimy nam się dość dobry napastnik.

[Obrazek: freezer.png][Obrazek: cooler.png]

*** Death Beam ***

Technika podobnie jak działała na freezerze, jednak teraz ma ją teraz też cooler. Uwaga! Technika daje stuna na 3 sekundy, nie można wtedy się ruszyć w ogóle, nie działa na potwory z oczywistych powodów. Cooldown: 30 sekund. (Target)

//Komentarz: Technika jeszcze bardziej poprawia te profesje, dlatego też dostała nerfa na swój dmg

[Obrazek: majin.png]

*** Curse Healing ***

Technika typu area, wielkości nendouriki u janemby, zabiera 5% ki przeciwnikowi (tylko targetowi) 3 razy co sekundę. Cooldown 30 sec.

//Komentarz: Jak każda profesja typu tank, majin miał małe perspektywy w zderzeniu z innym graczem w PvP, dzięki tej unikatowej umiejętności będzie mógł powalić nie jednego saiyana, gdy użyje jej w odpowiednim momencie. Dotyczy to również innych profek ale saiyani jak wiemy mają wszystkie transy okresowe.

[Obrazek: janemba.png][Obrazek: shenron.png]

*** Super Charge ***

Technika typu target, jest to typowy doskok z dmg, tym właśnie profkom brakuję tego aby w odpowiednim momencie zadać decydującego hit'a ze sword'a/glov'a.

//Komentarz: Shenron może połączyć swoją drugą technikę w odpowiednim momencie z tą dzięki czemu więcej z działa natomiast janemba, jak widzi, że target jest już u kresu swoich hitpoinst'ów może dobić go.

[Obrazek: human.png][Obrazek: videl.png]

*** Repair ***

Kolejną techniką jest technika lecząc'a, dostają ją właśnie nasze androidy, działa ona w ten sposób, że przez 7 sekund co sekundę dostają 10% hp. Cooldown: 30

//Komentarz: Androidy to klasa postaci support, dzięki takiej technice dostają dodatkowy supportowy dla nich czar, który raczej nie ma dać nadać specjalnej ofensywności czy też mocy w tankowaniu, po prostu mogą bardziej agresywnie atakować lub lepiej Sobie radzić w niektórych trudnych sytuacjach zwłaszcza warach

[Obrazek: nw.png][Obrazek: spc.png]

*** Namek Furie ***

Technika dla namków to bardzo dziwna technika, raczej nie spotkacie jej na innych serwerach, polega ona na wysłaniu do targetu 20 balli w bardzo szybkim speedzie, wyglądają jak green balle, jednak to dalej technika.

//Komentarz: Technika dobra zarówno dla SPC'ka jak i NW'ka, temu drugiemu daje dodatkowej ofensywy, której czasem mu brak

----------------------------------------------------------------
------------------ SPECJALNE HITY ------------------------
----------------------------------------------------------------

Balle / Blasty:

[Obrazek: sc1x.png]

6% szansy na zatrucie targetu, w przypadku zatrucia następuję po Sobie co jedną sekundę 5 hitów z kolorem i efektem pod blast / ball. Hit jest równoważny do poziomu gracza. Uwaga! W przypadku odznaczenia mob'a hity dalej lecą, gracza nie.

Glovery/Swordy:

[Obrazek: sc2x.png]

6% szansy na wyssanie ki pointów targetu (tylko gracz). Działa to w ten sposób, że w przypadku wyssania następuję po Sobie co jedną sekundę 3 wyssania. Wyssanie jest równoważne do poziomu gracza x2. Uwaga! W przypadku odznaczenia targetu wyssanie dalej działa.
[-] Polubienia: 3 Użytkowniów Lubi post Vultur:
  • , , dawko
Odpowiedz
#2
o kurwa Szczęśliwy a czy aby nie za mocne niektóre rzeczy : )? 3s stuna w dbp to wieczność Duży uśmiech
Odpowiedz
#3
Podoba Mi Się Uśmiech
Odpowiedz
#4
Tak jeszcze zapomniałem napisać podsumowania.

Także to jest to nad czym i nie tylko pracowałem po za NP. Dodatkowo jak tylko skończę wrzucać wszystko na test server to napisze to w temacie.

Komentując to krótko, myślę, że to i kilka innych fajnych rzeczy bardzo mocno ożywi DBP, bo właśnie takiej rozgrywki brakuje w świecie otsów DB. Spamowanie nudnych czarów to już nie wszystko.

Pozdrawiam
Odpowiedz
#5
(16-06-2016, 20:11)Rashelovsky napisał(a): o kurwa Szczęśliwy a czy aby nie za mocne niektóre rzeczy : )? 3s stuna w dbp to wieczność Duży uśmiech

Zdaję Sobie z tego sprawę, okaże się na testach czy 2 czy 3 sekundy będą dobre, większość starałem się przemyśleć. Ale wiadomo logika a praktyka to dwie różne sprawy. Zastanawiam się też nad tymi 30-40 % dmg w PvP, oczywiście obniżonymi, wtedy taki teamplay by był większy i te 3 sekundy by miały rację bytu.
Odpowiedz
#6
jestem mile zaskoczony powiem szczerze
Odpowiedz
#7
dokładnie obniżenie dmg do 30 / 40% bylo by jak najbardziej spoko
Odpowiedz
#8
Good Job Vultur, chociaż wydaje mi się że andro robiłeś na siłę, aby coś tam miał, ale i tak brawo
Odpowiedz
#9
Powiem szczerze, że w tym momencie zaskoczyłeś mnie pozytywnie, nie sprawdzę tego, gdyż mi się nie chce, ale sama lektura tego mówi mi, że może być ciekawie Duży uśmiech
Odpowiedz
#10
(16-06-2016, 20:40)Kirito napisał(a): Good Job Vultur, chociaż wydaje mi się że andro robiłeś na siłę, aby coś tam miał, ale i tak brawo

Szczerze to korzystałem z pomysłów gracza Cive + dodałem od Siebie 5ięć groszy. Na siłę robiłem namki i tuffla/cella. Nie miałem dla nich pomysłów zbytnio.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu