20-07-2018, 12:42
Hej chcialbym opisac obecny problem saiyanow, ktory nie zostal przewidziany przez zespol tworzacy balans.
1. Brak ki abso
-Wiekszosc mobkow jak nie wszystko bija glownie z ki i przez to ciezej sie expi
- W wyniku zamiany statusow wszyscy musza dodawac w Ki dmg, bo bez tego sie expi znacznie ciezej + na pvp lepiej bic mocniej spellem ktory latwiej wykorzystac w pvp niz w lape. Jest za malo statusow by lapa saiyanow miala znaczenie i przez to tez sa gorsi na pvp bo wszystko sie opiera na spellu.
2. Odstaja we wszystkim od innych prof
- W wyniku zmiany statusow saiyan niczym sie nie wyroznia. Tak na prawde bija tyle samo spellami i dodatkowo nie sa w ogole tankowni. Zwykly tank bije tyle samo z ki, z lapy bije niewiele mniej ale to bez roznicy jak lapa sie nie liczy na tej edycji. Tanki maja jakies smieszne abso po 20/5 czy 15/10 itp. W dodatku tuffle czy cell maja z 2x wiekszy healing. Saiyanie z transow hp praktycznie nie dostaja w porownaniu do tankow i liczy sie tylko przyrost, takie tanki maja znacznie wiecej hp i to dopiero sie moze wyrowna na 1000 lvlu po rebie...
3. Porownanie do innych dpsow:
-Cooler - zajebisty dmg ze spella, targecik na 5 kratek, abso 10/10, z gran aury sie tez leczy bardzo duzo. Generalnie Cooler ma wiekszy dmg ze spella, ma stuna, ma wieksze abso i ma wiekszy healing. Hp ma faktycznie mniej ale to nie jest az taka duza roznica obecnie i jego abso + healing daja wiecej niz te 3-4k wiecej hp.
-SPC - tankowniejszy, bije ze spella no wiecej ale to jednak jest choba wiec nie porownujmy
- Freezer abso 5/5 jest lepsze niz 10/0 bo jak juz wczesniej pisalem liczy sie tylko ki dmg. Dmg ze spella znacznie wiekszy od saiyanow, hp/lvl takie samo i z transow podobnie. Healing podobny, ma stuna
-Videl dobre abso pod obecna mete, spell troche slabszy niz saiyanie, healing podobny ale ma special i jest na dystans.
Propozycje:
-Cofniecie abso na 10% ki albo nawet dodanie 5% melee 10%ki
-Szczerze mowiac to bym powera zamienil by dawal z powrotem ki i melee dmg. Ewentualnie zwiekszyc przyrost punktow albo zrobic by power dawal 2x wiecej i by mozna bylo przydzielic 2x mniej punktow.
-Dodanie 1k-3k hp na last transach. Ci saiyani co maja wiecej hp powinno dostac z 1k, a ci z mniejsza iloscia wiecej.
1. Brak ki abso
-Wiekszosc mobkow jak nie wszystko bija glownie z ki i przez to ciezej sie expi
- W wyniku zamiany statusow wszyscy musza dodawac w Ki dmg, bo bez tego sie expi znacznie ciezej + na pvp lepiej bic mocniej spellem ktory latwiej wykorzystac w pvp niz w lape. Jest za malo statusow by lapa saiyanow miala znaczenie i przez to tez sa gorsi na pvp bo wszystko sie opiera na spellu.
2. Odstaja we wszystkim od innych prof
- W wyniku zmiany statusow saiyan niczym sie nie wyroznia. Tak na prawde bija tyle samo spellami i dodatkowo nie sa w ogole tankowni. Zwykly tank bije tyle samo z ki, z lapy bije niewiele mniej ale to bez roznicy jak lapa sie nie liczy na tej edycji. Tanki maja jakies smieszne abso po 20/5 czy 15/10 itp. W dodatku tuffle czy cell maja z 2x wiekszy healing. Saiyanie z transow hp praktycznie nie dostaja w porownaniu do tankow i liczy sie tylko przyrost, takie tanki maja znacznie wiecej hp i to dopiero sie moze wyrowna na 1000 lvlu po rebie...
3. Porownanie do innych dpsow:
-Cooler - zajebisty dmg ze spella, targecik na 5 kratek, abso 10/10, z gran aury sie tez leczy bardzo duzo. Generalnie Cooler ma wiekszy dmg ze spella, ma stuna, ma wieksze abso i ma wiekszy healing. Hp ma faktycznie mniej ale to nie jest az taka duza roznica obecnie i jego abso + healing daja wiecej niz te 3-4k wiecej hp.
-SPC - tankowniejszy, bije ze spella no wiecej ale to jednak jest choba wiec nie porownujmy
- Freezer abso 5/5 jest lepsze niz 10/0 bo jak juz wczesniej pisalem liczy sie tylko ki dmg. Dmg ze spella znacznie wiekszy od saiyanow, hp/lvl takie samo i z transow podobnie. Healing podobny, ma stuna
-Videl dobre abso pod obecna mete, spell troche slabszy niz saiyanie, healing podobny ale ma special i jest na dystans.
Propozycje:
-Cofniecie abso na 10% ki albo nawet dodanie 5% melee 10%ki
-Szczerze mowiac to bym powera zamienil by dawal z powrotem ki i melee dmg. Ewentualnie zwiekszyc przyrost punktow albo zrobic by power dawal 2x wiecej i by mozna bylo przydzielic 2x mniej punktow.
-Dodanie 1k-3k hp na last transach. Ci saiyani co maja wiecej hp powinno dostac z 1k, a ci z mniejsza iloscia wiecej.