Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Text Changelog cz.6
#1
Cz. 6 Balans PvP


Goku

Genki dama+ 4,9% dmg (Około +1500 dmg na 500 lvlu)
Ten times kamehameha -8,1% dmg (Około -3500 dmg na 500 lvlu)
Absorb ki -10%
Absorb melee +10%
Ten times kamehameha zmniejszony koszt many o 500

Brolly

Bakuhatsuha -12% dmg(Około -5000 dmg na lvlu 500)
Absorb ki -10%
Absorb melee +10%
Zostawione 35 hp na lvl

Vegeta

Absorb ki-10%
Absorb melee+10%
Explosion zmieniona formuła zabierania hp na low lvlu
Explosion zmniejszony koszt ki z 2850 do 2000

Gohan

One hand kamehameha -4,9% dmg (około -2000 obrażeń na 500 lvlu)
Absorb ki -5%
Absorb melee+5%


Trunks

Burning expansion -3,9%(około -1500 dmg na 500 lvlu)
Dmg melee +3,1%
Absorb ki -10%
Absorb melee +10%


Namek Warrior

Kakusanyudokodan zwiększono obszar oraz dmg o 3,3%(około 1000 dmg więcej na 500 lvlu)
Chobakuretsumaha +5,1% dmg(Około 2500 dmg na 500 lvlu)
Dmg melee +4,4%
Absorb ki +5%
Absorb melee +5%
Namek furie uderze teraz 8 razy zamiast 5


Janemba

Nendouriki +2,7% dmg (Około +1000 na 500 lvlu)
Rework spella ki sword 
-lvl 1-299 brak zmian
-lvl 300-499 szansa na złamanie 33%
-lvl 500+ szansa na złamanie 6%
Ikkoukan Hatsusei zmiana kosztu ki
Super charge cooldown zmieniony z 10 sekund na 25 sekund dodano parala

Shenron

Negative karma ball +10% dmg (Około+3000 dmg na 500 lvlu) koszt many zmniejszony o 400
Demon death ball +4,2% (Około+1500 dmg na 500 lvlu) koszt ki zmniejszony o 800
Super charge cooldown zmieniony z 10 sekund na 25 sekund dodano parala
dmg melee +2,15%
abso melee+5%


C17

Usunięty spell eletric death ball
dodano nowy czar Shock Storm obszar podobny do EE
Level 120
Train points 120
Koszt ki 1950
dmg melee +4,4% dmg
Absorb melee +2,5%
Absorb ki +5%


Cell

Explosion dmg -5,2% (Około -2000 na 500 lvlu)
Explosion zmieniona formuła zabierania hp na low lvlu
Explosion zmniejszony koszt ki z 2850 do 2000
Destructo disk zwiększony zasięg o 1 sqm
Zmieniono przyrost hp co poziom z 20 na 25
Absorb melee +5%
Absorb ki +7%
Skill sharp skin będzie zmieniony w 1 update.

Videl

Eletric death ball zmniejszono wymagania lvl z 210 na 120
Elteric death ball dmg + 5,2%(Około 2000 dmg wiecej na 500 lvlu)
melee dmg -8,7%
Hp na lvl zmniejszone z 25 na 20
Ki na lvl zwiększone z 20 na 25


Tuffle

Evil energy dmg -2,7% dmg (około -1000 na 500 lvlu)
Meteo self dmg +2,6% (Około+1000 dmg na 500 lvlu)
Dmg melee -4,3% 
Hp na lvl zwiększone z 25 na 30
Absorb ki +7%
Absorb melee+5%
Skill Sharp skin będzie zmieniony w 1 update.


Freezer

Death beam czas stuna zmniejszony z 2,5 sec na 1,5 sec

Cooler

Death beam czas stuna zmniejszony z 2,5 sec na 1,5 sec
Dmg melee +13%

Buu

Zmniejszony koszt genocide attack o 300 ki
Zmniejszony dmg z łapy o 4,8%

Namek Spellcaster

Dmg melee -3,2%
Sai sei zmieniona formuła
Poniżej 500 lvla więcej obrażeń trafia w hp
Powyżej 500 lvla obrażenia w hp takie jak teraz ale zabiera więcej many.
Namek furie uderze 8 razy zamiast 5



Status pointsy

Power dmg za 1 pkt zmieniony z 0,85% na 0,95%
Odpowiedz
#2
umm SPC?
Odpowiedz
#3
(08-07-2018, 23:06)demonsofdrago napisał(a): umm SPC?

Dzieki zapomnialem juz dodaje
Odpowiedz
#4
"Rework spella ki sword" ocb?
Odpowiedz
#5
Meh te zmiany bo skillowe postacie dostaja nerfa i sa gorsze mimo, ze byly grywalne tylko z botem. Takim goku to teraz z ttk bijesz mniej lub tyle samo co inne profy z targeta. A jeszcze tym traf na + 500 move speed ze statusu i bez bota. To samo spc i choba. Te zmiany abso dla tankow to chyba troche za duzo. Ponad 5/5% jak oni byli lekko gorsi od saiyanow w late gamie a w early w ciul lepsi przez hp z transow. Teraz saiyanie sa do kosza.
Odpowiedz
#6
(08-07-2018, 23:27)demonsofdrago napisał(a): "Rework spella ki sword" ocb?

przeciez masz napisane
Odpowiedz
#7
(08-07-2018, 23:30)Cive napisał(a):
(08-07-2018, 23:27)demonsofdrago napisał(a): "Rework spella ki sword" ocb?

przeciez masz napisane

nadal sie robi x5?
Odpowiedz
#8
(08-07-2018, 23:32)demonsofdrago napisał(a):
(08-07-2018, 23:30)Cive napisał(a):
(08-07-2018, 23:27)demonsofdrago napisał(a): "Rework spella ki sword" ocb?

przeciez masz napisane

nadal sie robi x5?

napisane jak byk przeciez....

Rework spella ki sword
-lvl 1-299 brak zmian
-lvl 300-499 szansa na złamanie 33%
-lvl 500+ szansa na złamanie 6%
Odpowiedz
#9
Jestem leciutko zaskoczony balansem wszystko jest jak powinno tylko obniżenie DMG ttk u goka ? Nie zapominajmy że ten czar wymaga jako tako umiejętności zwłaszcza że musimy się obrócić oraz pilnować heala
Odpowiedz
#10
(08-07-2018, 23:33)Waifu napisał(a):
(08-07-2018, 23:29)Liroj napisał(a): Meh te zmiany bo skillowe postacie dostaja nerfa i sa gorsze mimo, ze byly grywalne tylko z botem. Takim goku to teraz z ttk bijesz mniej lub tyle samo co inne profy z targeta. A jeszcze tym traf na + 500 move speed ze statusu i bez bota. To samo spc i choba. Te zmiany abso dla tankow to chyba troche za duzo. Ponad 5/5% jak oni byli lekko gorsi od saiyanow w late gamie a w early w ciul lepsi przez hp z transow. Teraz saiyanie sa do kosza.

Rzeczywiscie saiyanie SLABI Szczęśliwy Duży uśmiech mozesz se wpakowac duzo w power ktory skaluje sie bardzo dobrze z rage saiyanom szczegolnie ze 1 power daje 0,95% obrazen melee

Fajnie ale ty nie wiesz ze taki saiyan ma moze 10% lepsza lape od innych masz black capse i achi na kryta to te furie nie daja tak duzej roznicy. To nie jest tak duzo patrz ile te celle i inne gowna maja abso i hp wiecej. Lepiej grac profa co sie 2x wiecej leczy ma 10% wiecej abso, z 30% wiecej hp i bije 10% mniej z lapy i ma targeta co bije tyle samo jak spell u saiyana =D.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu