(14-05-2017, 15:50)Vultur napisał(a):(14-05-2017, 15:49)Adoxv20 napisał(a):(14-05-2017, 15:45)Vultur napisał(a): @Shrouded Colour,
Test jest odpalony tylko żeby zobaczyć, że postacie wcale tak nie odstają jak to ludzie mówią.
Dodatkowo zostanie obniżony DMG PvP z 50% na 33% w graczy, przez co PvP trochę się zmieni.
Może też zostać obniżony do 25%, ale nie wiem czy to nie będzie przesada
25% bedzie dobre pod masowki ale znowu to zalezy ile bedzie graczy jak bedzie 100-130 to 33% jak 200+ to 25%
+ sprawdz gohana przeliczniki abso bo wczoraj sie bilem tufflem vs vegeta to vegecie robilem 85% hp a gohanowi bijac sie 1v1 stojac na lapie bilem 50% hp. Mimo tego ze vegeta ma w chuj wiecej hp da faq?.
Wbite były punkty agility?
Ta byly ten gohan na hardach sie jakby buguje i sie robi tankowaty w chuj to samo cooler siada od 2 typa gohana w 4 sie nieda wysadzic chyba ze wejdzie od 3-4 typa full combo perfekcyjne co sie udaje raz na rok bez cla.
Bo to samo bylo na s2 aela gohana w 7 typa niemogli wysadzic a mi freezera w 3 typa w 5 sec.
+ na czas testow mogl bys zrobic maly test zeby dac ballowcom mniejszy movement speed niz melee postaciom zeby melee postacie mialy jakies szanse dogonic ballowcow. tym bardziej przy zmniejszonym dmg to saiyanow malo sie bedzie czuc.