Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Light Server - Mainlog
#1
[Obrazek: 107555058_773023640106533_6920992434685382959_n.png]

Witam wszystkich!
Jak pewnie wiecie już 18.12 startuje najnowszy server "light" i jeśli śledziliście naszego discorda (do czego serdecznie zapraszamy!)

To na pewno wiecie, że obiecaliśmy wam changelog tydzień przed startem servera. 

Właśnie nastał ten dzień. Dzień w którym podzielimy się z wami efektami naszej pracy przez

ostatnie kilka miesięcy. Zanim zaczniecie czytać changeloga chciałbym jeszcze dorzucić, że

wyciągneliśmy wnioski ze startu s2 i nie zamierzamy tutaj wypisywać rzeczy które wejdą w trakcie edycji. Jest to

lista rzeczy które wchodzą do gry w dniu startu. Oczywiście korci nas, żeby podżelić się z wami tym co planujemy dodać już po starcie, lecz

chcemy uniknąć zarzucania, że wiele obiecujemy a nic z tego nie wejdzie. 


[Obrazek: hi.png]
[Obrazek: 12788.gif][Obrazek: 12806.gif][Obrazek: item_13798.png][Obrazek: 12790.gif][Obrazek: item_13799.png][Obrazek: 12792.gif][Obrazek: 12793.gif][Obrazek: 12794.gif]
Zacznijmy od największej i najtrudniejszej (dla nas) zmiany a mianowicie przejścia na nowy silnik. Nie jest to co prawda zmiana która dodaje nowy content, nie jest to nowy potwór czy quest lecz naszym zdaniem jest to najważniejsza zmiana. Co to w ogóle znaczy, że przeszliśmy na nowy silnik? Dla was płynniejszą rozgrywkę (różnica w pingu i płynności całej gry jest zauważalna gołym okiem) dla nas otwiera to nowe możliwości. Rzeczy które na starym silniku były skomplikowane czasochłonne do zrobienia a do tego słabo zoptymalizowane na nowym silniku robi się znacznie szybciej i prościej do tego niektóre rzeczy są już gotowe i wbudowane w silnik.
Niestety przejście na nowy silnik jest równoznaczne z przeniesieniem wszystkich skryptów ze starego na nowy co jest niesamowicie czasochłonne i nie wykluczamy możliwości pojawienia się błędów (choć oczywiście robimy wszystko, żeby było ich jak najmniej) Błędy oczywiście na bieżąco będziemy naprawiać już w trakcie edycji.
 
[Obrazek: hi_1.png]
[Obrazek: quests.png] [Obrazek: weapons.png] [Obrazek: equipments.png][Obrazek: professions.png][Obrazek: monsters.png] [Obrazek: npc.png]  [Obrazek: achievement.png] [Obrazek: systems.png]
https://priogames.com/newwiki/ Jest to wersja próbna, informację są aktualizowane każdego dnia. Wielkie podziękowania dla @Graffnastyk'a gdyż bez niego nowej wiki na pewno by nie było! Wiki jest napisana od zera, jest to bardzo innowacyjny projekt, gdyż w zdecydowanej większości aktualizuje się samoistnie z plików gry, dzięki czemu zawsze będą aktualne informacje dla was graczy, a my ten czas będziemy mogli poświęcić na aktualizacje gry. Jeżeli zauważysz jakiś błąd lub masz sugestię to zapraszamy na nasz discord na kanał #sugestie-wikipedia


[Obrazek: hi_2.png]
[Obrazek: ezgif.com-gif-maker.gif]
Zacznijmy od balansu. Jak pewnie wiecie jakiś czas temu były otwarte testy pvp z których jesteśmy całkiem zadowoleni i myślimy, że balans jest zrobiony lepiej niż kiedykolwiek. Jeśli chcecie przeczytać dokładne changelogi to odsyłam was do tematów ku temu stworzonych:



Do wszystkich zmian zawartych w powyższych postach doszło kilka zmian na które zdecydowaliśmy się po zakończeniu testów a mianowicie: 

[Obrazek: 254.gif]Goku +500 hp za last transa
Brolly ki dmg +3%
[Obrazek: 261.gif]Bardock divination zmniejszony czas trawnia z 30 do 20 sekund
Bardock giga meteor storm -2% dmg
[Obrazek: 287.gif]Gohan ki dmg +2%
[Obrazek: 335.gif]Cell destructo disk zasieg +1 sqm
[Obrazek: 417.gif] Janemba melee dmg -3%
Janemba 2000 hp z last transa przeniesione na reborn transa
[Obrazek: 438.gif] C18 -5% ki dmg
[Obrazek: 349.gif] Namek Warrior chobakuretsumaha +2% dmg
[Obrazek: 321.gif] Cooler abso zmienione z 7% ki 7% melee na 5% ki 7% melee
[Obrazek: 328.gif] Freezer abso zmienione z 5/5 na 6/6

 
[Obrazek: hi_4.png]

[Obrazek: 254.gif][Obrazek: 279.gif][Obrazek: 312.gif][Obrazek: 261.gif][Obrazek: 287.gif][Obrazek: 295.gif][Obrazek: 321.gif][Obrazek: 328.gif][Obrazek: 335.gif][Obrazek: 417.gif][Obrazek: 424.gif][Obrazek: 445.gif][Obrazek: 431.gif][Obrazek: 438.gif][Obrazek: 410.gif][Obrazek: 342.gif][Obrazek: 349.gif]

Oczywiście jedną z większych zmian jest nowy transform (god transform). Aby go używać musimy osiągnąć 750 lvl i wykonać questa (o czym zaraz przeczytacie)


[Obrazek: hi_5.png]

[Obrazek: 478.gif][Obrazek: 476.gif][Obrazek: 485.gif]
Mowa tu oczywiście o m2 i nie jest to mała 
planeta, bowiem m2 jest bardziej rozbudowana niż którakolwiek z planet gt (imegga,behey,kelbow,giants,lude). Podziękowania za stworzenie pierwotnej wersji mapy należą się Vicodinowi, bez niego napewno m2 nie wyglądałaby tak dobrze jak teraz. Aby wejść na planete m2 musimy mieć reborna znajdziemy tam wiele nowych przeciwników misji wyzwań oraz...



[Obrazek: hi_6.png]
[Obrazek: 408.gif][Obrazek: 405.gif][Obrazek: 404.gif][Obrazek: 451.gif][Obrazek: 452.gif][Obrazek: 470.gif][Obrazek: 471.gif][Obrazek: 472.gif][Obrazek: 473.gif][Obrazek: 474.gif][Obrazek: 466.gif][Obrazek: 467.gif][Obrazek: 468.gif][Obrazek: 469.gif]

i to nie jedna dwie czy trzy a aż 14 nowych sag oczywiście wszystkie zgodne z tematyką dragon ball GT. Do tego wcześniejsze sagi został osłabione. Jako, że do końca sag DB GT został nam jeszcze dobry kawałek nie chcemy sytuacji gdzie ostatnia saga będzie zabijałą 1000 lvl buu na hita.


[Obrazek: hi_7.png]

Osłabiliśmy trochę Sagi po rebornowe:
  
Imegga

wszystkie sagi do ledgica -4% dmg

Ledgic - 8% dmg

Sagi na giants -8% dmg

Sagi kelbow i behey -10% dmg
 

Heal wszystkich sag -20%

hp
Don Kea guardsy z 8/10/13 kk na 7/9/11 kk

Gale z 15 kk na 13 kk

Sheela z 20 kk na 15 kk

Ledgic z 50 kk na 28 kk

Angry Giant z 30+35 kk na 20+25 kk

Zunama z 50 kk na 40 kk

Trzej para z 20/20/20 kk na 20/23/26 kk i znefiony heal 

 

[Obrazek: hi_8.png]
[Obrazek: 2160.gif]
Nie byliśmy zadowoleni ze stanu ekonomii na serverze więc i tutaj namieszaliśmy trochę. Na poprawe ekonomii składa się wiele małych zmian które mają za zadanie poprawić sytuacje w grze. 

Mianowicie:

Dodanie daily collect pkt (o czym przeczytacie niżej)

Rework itemów o czym przeczytacie tutaj >    https://board.dbp.prioritygame.pl/showth...p?tid=1688

Dodanie nowych creature itemów i to nie 1 czy 3 a całę mnóstwo itemków które nie koniecznie muszą (lecz mogą) służyć do questów a ich jedynym zastosowaniem będzie sprzedaż do npc

Zmiany cen itemów u npc. Pełny cennik możecie zobaczyć na naszej nowej wikii linki:


 

Zwiększenie dropu zeni z mobów od yeti w góre

Zmiany w dropie itemków:


Annihilatory, hyper annihilatory oraz ultimate annihilatory nie dropią już saiyan itemków 
Armored oozaru drastycznie zmniejszony drop saiyan itemków 
Dodano nowe mobki saiyan general które dropią saiyan itemki 
 
Drastycznie zmniejszony droprate mistic shirta i turbana z bio

usunięcie loota mmistic butów z gigantic spiderów

zmniejszenie droprate mistic legów z super sayianów

usunięcie dropa mistic gloverów z ulti anhi

zmniejszenie droprate mistic broni z cooler,brolly,janemba,super saiyan

usunięcie dropa m gloverów z c13

dodano nowe mobki namek chosen z których możemy zlocic mistic balla

 

Kibito itemy

Usunięcie kibito butów jako lvl reward

kibito buty nie lecą już z salamander

drastycznie zmniejszony droprate kibito shirta z bio

drastycznie zmniejszony droprate kibito legow z c13

dodano nowe mobki heaven protector z których możemy zlocić kibito seta

 

biotsuful mask zmniejszenie dropa z biotsufuli

destructor armor mocne zmniejszenie dropa z super destructor

nail, robot eye, caterpillar track, screw lekkie zwiększenie dropa

emerald belt nie leci już z super elder namków

dodano nowe mobki namek fighter z których możemy zdobyć emerald belta

jigoku goz set lekkie zmniejszenie dropa z hell beastów

magic belt usunięcie dropa z super saiyanów, kaddishów oraz evil kaddishów

namek set+tenshin set+samurai set zmniejszenie dropa

goku itemki zmniejszenie dropa z super saiyanów

lekkie zwiększenie dropa kaddish itemków

lekkie zwiększenie dropa mermaid comb i bunch of kaddish hair z evil kaddishów

usunięto loot evil kaddish broni z potworów

zmniejszenie dropa sala skinów z hell beastów

znaczne zmniejszenie dropu bone

znaczne zmniejszenie dropu big bone z gigantic triceratopsów

zmniejszenie dropu mummy bandage


green ball zmiana nazwy na kaddish ball oraz usunięcie go jako nagrode z rebelion questa i dodanie do dropu z kaddishów


mistic crystale zwiększono cene u npc z 11 na 18 cc

teraz otrzymujemy 4 mistic crystale zamiast 1 za mistic turban


[Obrazek: hi_9.png]

Wraz z nową planetą oraz rozbudową namek doszło nam w sumie aż 11 nowych potworków!

 
[Obrazek: hi_10.png]
[...][Obrazek: 12852.gif][Obrazek: 12849.gif][...]

Nowych przedmiotów są setki od wszelakich creature itemów przez quest itemy po nowe części eq.

Między innymi:

Sigma set

Namek sage robe

Whis rod

Improved emerald belt

Kaddish stone

i wiele wiele WIELE innych! 

[Obrazek: hi_11.png]
[Obrazek: 11928.gif]
Kategorie itemów w upgrade systemie zostały przydzielone na nowo teraz znajdziemy znacznie więcej itemków w 1 i 2 kategorii a zdecydowanie mniej w 3 co zdecydowanie ułatwi ulepszanie eq w początkowym i środkowym etapie rozgrywki

do tego od teraz balle i blasty wymagają 2x więcej itemków na ulepszenie!
 

[Obrazek: hi_12.png]
[Obrazek: quests.png]
Zdecydowanie największym i najważniejszym questem jest tu God Quest który musimy ukończyć, żeby używac najnowszej transformacji. Quest jest bardzo rozbudowany i ciekawy. Niestety wiele osób może być troszkę rozczarowanych, że quest odbiega od anime DBS. Zdecydowaliśmy się na taki krok gdyż zrobienie questa w 100% zgodnego z anime wyglądałoby jak nic innego a powielanie tego co możecie zobaczyć na innych ots. Nie chcieliśmy też mieszać i robić questa pół na pół czyli 50% zgodny z anime a 50% wymyślonego przez nas, bo wyglądałoby to conajmniej dziwnie, lecz mam nadzieje, że quest spodoba wam się na tyle, że nie będziecie zawiedzieni brakiem powiązań z anime c;.

Nowy quest na lude-missing energy quest

Dwa nowe questy na m2

Nowy quest na whis rod

Nowy quest na kaddish armor

Nowy quest dzięki któremu będziemy mogli zdobyć evil kaddish itemki
 

[Obrazek: hi_13.png]

Część questów dawała po prostu strasznie bezużyteczne nagrody i jedynym powodem dla którego wykonywało się questy był status pointy i hp. Zmiany nie są przeogromne, ale mam nadzieję, że sprawią, że wykonywanie questów będzie przyjemniejsze. Co do tego co dokładnie zmieniliśmy w questach już musicie przekonać się sami 


[Obrazek: hi_21.png]

Zdajemy sobie sprawę, że nasz system pvp nie był dopracowany w 100%. Co prawda wiemy, że część osób bardzo go lubiła lecz uznaliśmy, że trzeba co nieco zmienić:

Zwiększono limit fragów na red skulla do 15

Zwiększono limit fragów na black skulla do 23

Po śmierci nigdy nie tracimy eq 

Do 150 lvla nie tracimy expa po śmierci na good/neutral karmie

Powyżej 150 lvla za śmierć na good/neutral karmie tracimy exp od 20 do 60% zależnie od lvla 

Jeśli zabije nas gracz z lvlem większym o 250 nie tracimy expa 

Powyższa zasada nie ma zastosowania jeśli mamy skulla lub jeśli nasz lvl przekracza 450

Na bad karmie tracimy expa tak samo jak traciliśmy do tej pory (ale nie tracimy eq)

Gdy mamy red skulla spadek expa jest zwiększony trzykrotnie 
 
Dwa razy dziennie możemy kupić blessa (od npc lejous po skończeniu u niego questa). 
Bless chroni nas całkowicie przed spadkiem expa na good karmie. Nie można kupić blessa więcej razy niż 2 dziennie.

 
[Obrazek: hi_15.png]

System Punktów: Większość z was pewnie zna nasz daily collect system. Większość z was pewnie wie też, że nie był on do końca opłacalny. Dodaliśmy do systemu pkt o nazwie collect points za które u pewnego tajemniczego npc możęcie kupić bardzo cenne rzeczy. Pkt oczywiście dostajemy za wykonywanie daily collectów (im trudniejszy task tym więcej pkt dostajemy) a co do samego npc u którego możemy te pkt wymieniać na nagrody to ma on dwie osobne oferty:
 
Regular offer - czyli stałą oferta itemów które w każdej chwili możecie kupić od npc (oczywiście jeśli macie na to wystarczającą ilość pkt)

Weekly offer - oferta tygodniowa różna dla każdego gracza. Gdy pierwszy raz zapytamy npc o naszą ofertę tygodniową to wybierze on dla nas 3 itemki z całej puli itemów w offercie i tylko te 3 itemki (chociaż nie są to tylko itemki c;) będziemy mogli w tym tygodniu kupić. Jeśli oferta bardzo nam się nie spodoba to za opłatą raz w tygodniu możemy ją zmienić na inną. Jeśli zaś oferta bardzo nam się spodoba ale niestety w tydzień nie damy rady nazbierać pkt na coś co chcemy kupić to możemy zatrzymać oferte na następny tydzień(oczywiście też za opłatą c;).

Pkt są przypisane do postaci i w żaden sposób nie można nimi handlować.

[Obrazek: hi_16.png]

Nowy system polegający na odblokowywaniu wpisów w bestairiuszu (osobna zakładka w grze) za pomocą scoutera. Gdy mamy już mobka w bestiariuszu to możemy (przez zabijanie danego potwora) odblokowywać bonusy właśnie na tego mobka

Przykładowo (liczby losowe) Yeti

Stage 1: Zabij 500 - nagroda +5% expa za yeti

Stage 2: Zabij 1200 - nagroda +5% dropa z yeti

Stage 3: Zabij 2500 - nagroda +10% expa i dropa z yeti

Stage 4: Zabij 5000 - nagroda +2 snake points

Jest to obecnie początkowa wersja systemu i niewykluczone, że w przyszłości dużo bardziej go rozbudujemy
 

[Obrazek: hi_18.png]

Pamiętacie gdy obiecałem, że nie będziemy dodawać tu info o rzeczach których nie będzie na starcie? Rarity system jest czymś nad czym obecnie pracujemy, ale nie możemy wam obiecać, że wejdzie on z dniem startu. Jest to ta jedna rzecz z którą niestety możemy się nie wyrobić, lecz jeśli nie zobaczycie jej w dniu startu to bądźcie pewni, że wejdzie już niedługo. Na czym ten system polega?

Gdy spadnie nam itemek z mobka (mowa o częściach wyposażenia jak np belt czy sword) mamy szanse, że owy itemek będzie "wyjątkowy" a mianowicie będzie miał szanse na pojawienie się w naszym eq z jednym z trzech dopisków:

RARE

EPIC

LEGENDARY 

jeśli będziecie mieli szczęście i uda wam się zlocić taki właśnie item to będziecie się mogli cieszyć dodatkowymi statystykami na tym właśnie itemku. Dodam do tego, że nie każdy itemek legendary będzie taki sam o nie nie.

Możemy spotkać się z sytuacją gdzie mamy np 10 legendary magic beltów i każdy z nich jest inny! Uważamy, że jest to ogromne urozmaicenie szczególnie dla osób którzy uwielbiają tak zwane RNG i dla osób którzy lubią grind.
 

[Obrazek: hi_19.png]

Od teraz ilości mobów do zabicia na task są dużo mniejszcze (szczególnie w przypadku tasków z kategorii hard)

Jako, że zdajemy sobie sprawę, że wielu naszych graczy to osoby pracujące które w niektóre dni nie znajdą nawet chwili, żeby pograć na PG, a nie chcą być aż tak bardzo w plecy to dodajemy opcje pominięcia daily taska za PP. Po prostu za opłatą tego dnia możemy nie zabijać mobów do taska i od razu odebrać nagrodę. Uważamy, że jest to zmiana która nie ułatwi życia topowym graczom, ponieważ oni i tak nie mają absolutnie żadnych problemów z robieniem daily tasków a pomoże tym którzy nie mogą poświecać tyle samo czasu na grę co kiedyś.


[Obrazek: hi_20.png]

Połączenie wszystkich depo (za wyjątkiem depo na rooku) w jedno 

Dodanie auto zaznaczania na spacji 

Zablokowanie używania hfów w pvp

Rework wielu miast i miejsc (graficzny)

Smart autoloot system (autoloot będzie teraz wrzucał zdropione itemki tam gdzie je trzymamy a nie do 1 lepszego plecaka)

Nowe achievementy

Usunięto ograniczenia na sprzedaż postaci (nie musimy już czekać 3 dni od założenia postaci dzięki czemu możemy od razu sprzedać/oddać komuś postać z paragonu) lecz zwiększono koszt zmiany postaci w scroll.

I wiele innych ciekawostek które będziecie musieli zobaczyć już na własne oczy
[Obrazek: gzRH.png]
[Obrazek: sbnE.png]
[-] Polubienia: 1 Użyktownik Lubi post Vultur:
  •
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Light Server - Mainlog - przez Vultur - 12-12-2020, 01:20

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu