09-11-2016, 22:19
Nie wiem jak reszta graczy dbp ale ja widze straszna rozbieznosc tych profesji.
Jak kazdy wie o wiele latwiej sie ucieka na DBP niz sie kogos goni(no chyba, ze mowimy o nieporozumieniu jakim jest stun na 3 sekundy). Edycje temu taka postacia melee mogles zrobic zanzo + kame , enemy zanzowal od ciebie a ty biegnac w jego kierunku ladowales kolejna kame i miales szanse go bic na slowie. Na obecnej edycji super kama dostala exhaust, przez co robiac zanzo + kame jest bardzo ciezko dogonic przeciwnika. Chwile po naszym combo zanzo + kama on ucieka i zanzuje gdy sie do niego zblizymy i zanim do niego dojdziemy paral z kamy zejdzie. Tak na prawde nie ma mozliwosci zlapania kulkowca jezeli on dobrze gra. Dodajmy do tego, ze dmg z kulki w cale nie jest znacznie mniejszy od lapy a w przypadku spcka jest on rowny o ile nie wiekszy od najmocniejszych lap.
Podsumowanie: stracilismy spam super kamy za to, ze nasza lapa teraz spala troche many. Jak dla mnie to sie w ogole nie kalkuluje. Te wartosci spalanej many sa nie istotne przy wszechobecnosci kapsul. Trzeba zbuffowac to spalanie many przynajmniej dwukrotnie albo dodac im nowy/dodatkowy efekt. Np. redukcja speeda o 20% przez 2-3 sekundy( nie bedzie to takie jak paral, ze podczas chodzenia nie mozna uzyc senzu).
Inne sugestie:
-dodac troche wiekszy mana cost na hicie z kulki
-obnizyc lekko atak kulkom(4-5 ataku)
-znerfic lekko profki, ktore napierdalaja mocno kulka(spc, videl,gohan)
-dodac atak do broni melee
Jezeli ktos ma inne sugestie to zapraszam, jednakze oczekuje placzu ze strony tych profek niz racjonalnych argumentow. Moim zdaniem kulek nie trzeba nerfic tylko zbuffowac lape.
Jak kazdy wie o wiele latwiej sie ucieka na DBP niz sie kogos goni(no chyba, ze mowimy o nieporozumieniu jakim jest stun na 3 sekundy). Edycje temu taka postacia melee mogles zrobic zanzo + kame , enemy zanzowal od ciebie a ty biegnac w jego kierunku ladowales kolejna kame i miales szanse go bic na slowie. Na obecnej edycji super kama dostala exhaust, przez co robiac zanzo + kame jest bardzo ciezko dogonic przeciwnika. Chwile po naszym combo zanzo + kama on ucieka i zanzuje gdy sie do niego zblizymy i zanim do niego dojdziemy paral z kamy zejdzie. Tak na prawde nie ma mozliwosci zlapania kulkowca jezeli on dobrze gra. Dodajmy do tego, ze dmg z kulki w cale nie jest znacznie mniejszy od lapy a w przypadku spcka jest on rowny o ile nie wiekszy od najmocniejszych lap.
Podsumowanie: stracilismy spam super kamy za to, ze nasza lapa teraz spala troche many. Jak dla mnie to sie w ogole nie kalkuluje. Te wartosci spalanej many sa nie istotne przy wszechobecnosci kapsul. Trzeba zbuffowac to spalanie many przynajmniej dwukrotnie albo dodac im nowy/dodatkowy efekt. Np. redukcja speeda o 20% przez 2-3 sekundy( nie bedzie to takie jak paral, ze podczas chodzenia nie mozna uzyc senzu).
Inne sugestie:
-dodac troche wiekszy mana cost na hicie z kulki
-obnizyc lekko atak kulkom(4-5 ataku)
-znerfic lekko profki, ktore napierdalaja mocno kulka(spc, videl,gohan)
-dodac atak do broni melee
Jezeli ktos ma inne sugestie to zapraszam, jednakze oczekuje placzu ze strony tych profek niz racjonalnych argumentow. Moim zdaniem kulek nie trzeba nerfic tylko zbuffowac lape.