Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Shenron
[Obrazek: shenron2.gif]

[Obrazek: polishon.png]
Jak pewnie zauważyliście ostatnio na forum oraz discordzie pojawiła się zapowiedź nowych grafik dla shenrona. Tego samego shenrona który miał być całkowicie zastąpiony bardockiem.
Gdy pierwszy raz ogłosiliśmy, że shenron zniknie a zamiast niego pojawi się bardock który po prostu będzie miał inne grafiki dużo osób nie było zadowolonych z tego rozwiązania. 
Po przemyśleniu sprawy zdecydowaliśmy, że shenron zostanie w grze a bardock zostanie dodany jako zupełnie nowa profesja. 

Q&A

1 Q: Czemu chcieliście usunąć shenrona i zastąpić go czymś innym?
   A: Głównym powodem dla którego shenron miał być usunięty z gry było to, że sposób jego transformacji nie jest zgodny z anime. Shenron w anime nie przemieniał się 7 razy w 7 różnych smoków każdy smok był oddzielną
   postacią i kilka osób z supportu uważało, żę tak nie może być (tak samo jest obecnie w przypadku videl zmieniającej się w c18 i yamchy zmieniającego się w c17). Lecz z czasem tworzenia nowych grafik do profesji
   byliśmy zmuszeni odbiegać od anime. Gdybyśmy chcieli trzymać się w 100% anime postacie jak namek warrior miałyby transy ledwie różniące się od siebie tylko dlatego, żeby osiągnąć wymaganą ilość transów.              Zdecydowaliśmy, że lekkie odejście od anime będzie lepszym rozwiązaniem i dlatego też shenron nie bęzie tu wyjątkiem.

2 Q: Co się stanie z graczami którzy obecnie grają shenronem?
   A: Zupełnie nic. Tak jak przy każdej innej postaci zmieniona zostanie jedynie grafika wszystkich transformacji.

3 Q: Kiedy wejdzie bardock?
   A: Bardock zostanie wydany wraz z wyjściem grafik do reszty postaci.

4 Q: Na jakim etapie są prace z grafikami i kiedy będą one w grze?
   A: Grafiki są na etapie końcowym. Zostałą jedynie jedna niezrobiona grafika postaci (tuffle) oraz naniesienie poprawek na kilka wcześniej już zrobionych grafik lecz po zrobieniu grafik my-administracja będziemy musieli      przeprowadzić stosowne działania aby wszystko w grze było okej a na to niestety też potrzeba czasu.

5 Q: Czy po wyjściu bardocka będe mógł użyć na nim paragonów jak na każdej innej postaci?
   A: Paragon na lvl przez 3 tygodnie po wyjściu bardocka będzie zablokowany (oczywiście tylko dla tej profesji) natomiast wszystkich innych paragonów (achievementy/skille) będzie można użyć normalnie tak jak na każdej
   innej postaci zaraz po wyjściu z rooka.

[Obrazek: englishon.png]
As you might notice lately on our forum and discord server there was a gif announcing new graphics for shenron. Yes the one that was supposed to be completly replaced with bardock.
When we first announced that shenron will be replaced with bardock with no changes except new graphics a lot of people were disapointed.
After re-thinking things we decided that shenron will remain shenron and bardock will be a completly new class in our game!

Q&A

1 Q: Why did you want to remove shenron and replace him with something else?
   A:The main reason why we wanted to delete shenron was simple. His way of transformation was not consistent to anime. In anime shenron didn't transform 7 times into 7 different dragons instead each dragon was a separate character and a few people from support team thought that it can't remain this way(it is an exact same situation as current videl and yamcha transforms. All of the sudden they become c18 and c17 and it's kinda weird). But as the time goes by and new graphics were created we were forced to stray from anime. If we wanted to keep all the graphics 100% like in anime characters like namek warrior would have many transforms that would barely differ from each other only to maintain the required amount of transforms. We decided that it will be better to stray a little from the anime and shenron is not gonna be an exception.

2 Q: What will happen to players that are currently playing shenron?
   A: Nothing. As with every other proffesion only the graphics of all transformations will be changed.

3 Q: When will bardock be released?
   A: Bardock will be released with rest of the graphics release

4 Q: How far gone are you with all the graphics? When we'll see them in game?
   A: Graphics are at the final stage. There is only 1 profesion without new graphic (tuffle) to finish and then our graphics will make some minor fixes to previous characters graphics but then we-the administration will have    to do a lot of things to make it works properly in game and unfortunately this requires time as well 

5 Q: Will i be able to use paragons on bardock as on every other class?
   A: The lvl paragon will be locked for 3 weeks after bardock's release (only for bardock ofcourse) as for every other paragons (achievements/skills) you will be able to use them as on every other class right after leaving rookguard.
[-] Polubienia: 3 Użytkowniów Lubi post Cive:
  • Vetto, Vultur, yalesz
Odpowiedz
Kox, jeszcze tuffle i do domu Szczęśliwy
Odpowiedz

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu