Regulamin Forum - Wersja do druku +- Forum PrioGames.com (https://board.dbp.prioritygame.pl) +-- Dział: Ogólne (https://board.dbp.prioritygame.pl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Regulamin (https://board.dbp.prioritygame.pl/forumdisplay.php?fid=6) +---- Dział: Regulamin Forum (https://board.dbp.prioritygame.pl/forumdisplay.php?fid=8) +---- Wątek: Regulamin Forum (/showthread.php?tid=348) |
Regulamin Forum - Invisiblity - 17-10-2016 Regulamin Forum I) Zasady ogólne: 1. Zakładanie bezsensownych tematów, spamowanie. - 1-2 warny. 2. Obraza lub jakiekolwiek obrażanie/wyzywanie graczy/użytkowników na forum - 1-2 warny. 3. Zakładanie tematów, postów na tematy podane niżej - 1 warn: $)"Czemu serwer jest offline?"; $)"Za co dostałem warna?"; $)Skrócenie kary, kar (bany); $)Zmiana ratów serwera (ułatwienie gry); $)Osłabienie, polepszenie danej profki - ponieważ są do tego odpowiednie tematy/color] $)Udostępnienie ElfBota lub innego bota/programu ułatwiającego grę/color] [color=#ff3333]$)Udostępnienie skryptów do ElfBota lub innego bota/programu ułatwiającego grę/color] [color=#ff3333]$)Proszenie o skrtypty do ElfBota lub innego bota/programu ułatwiającego grę. 4. Jeżeli dana osoba z władzy zauważy, że dany użytkownik nie przestrzega lub nie zna regulaminu - 2 warny. 5. Reklamowanie innych OTS, for i tym podobne - ban na zawsze. 6. Publikowanie rzeczy o treści pornograficznej - 2 warny-ban na stałe. 7. Gdy chcesz założyć ankietę, musisz zapytać się Moderatora tego działu, Global Moderatora lub Administratora o pozwolenie przeprowadzenia tejże ankiety. Ankieta bez pozwolenia - 1 warn oraz zamknięcioe tematu. 8. We wszystkich tematach musimy edytować swoje posty. Napisanie 2 postów w tym samym temacie bez edycji - 1 warn. [color=red]$)Nie dotyczy to działów w których posty nie są naliczane, np. Offtopic. 9. Pisanie w poniżej wymienionych działach, gdy nie jest się oskrażycielem/oskarżonym/osobą z władzy lub nie wnosi się nic istotnego, co mogłoby zmienić bieg sprawy - 1 warn: $)Raportowanie graczy; $)Skargi na władzę; $)Odwołania od kary. 10. Ustawianie avatarów, sygnatur oraz obraźliwych lub pornograficznych tekstów, obrazków i tym podobne (patrz punkt 6.) - 1 warn-ban na zawsze. 11. Podszywanie się pod władzę DBP za pomocą avatarów, podpisów, tekstu pod nickami oraz wszelkich innych rzeczy - 3 warny. 12. Wpływanie niekorzystnie na działalność serwera, forum, ACC Makera, strony na facebook'u oraz wszelkich innych rzeczy związanych z Priority Servers - 2 warny-ban na zawsze. 13. Utrudnianie pracy władzy - 1 warn-ban na zawsze. 14. Spamowanie do władzy bezsensownymi wiadomościami - 1-3 warny. 15. Tworzenie dowodów nie zgodnych z prawdą, czyli celowe podrabianie screenów, filmików - ban na zawsze + ban w grze według Regulaminu Serwera. 16. Tworzenie nowych kont po otrzymaniu warnów, tzw. multi kont - 3 warny na nowe konto. II) Zasady dla władzy forum: 1. Władzę obowiązuje ten sam regulamin co zwykłych graczy. Jeżli jakakolwiek osoba z władzy złamie którykolwiek punkt regulaminu otrzyma karę podaną w regulaminie przy odpowiednim punkcie. 2. Zabronione jest karanie użytkowników forum bez powodu lub w sposób niezgadzający się z Regulaminem Forum. 3. Za złamanie Regulaminu Forum przez władzę grozi degradacja lub ostrzeżenie. III) Inne: 1. W każdym dziale tego forum obowiązuje Regulamin Forum. 2. W każdym dziale tego forum obowiązuje regulamin, który jest napisany dla tego działu (jeżeli istnieje), np: Czarna Lista - Regulamin Czarnej Listy. 3. Jeżeli w Regulaminie Forum kara jest ustalona w wymiarze od-do, władza forum wybiera odpowiednią karę w zależności od stopnia przewinienia. 4. Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie. Gdy zostanie wprowadzona jakakolwiek zmiana wchodzi w życie po upływie 24 godzin.* *w nagłych przypadkach ten punkt może zostać pominięty |