Forum PrioGames.com
Regulamin Forum - Wersja do druku

+- Forum PrioGames.com (https://board.dbp.prioritygame.pl)
+-- Dział: Ogólne (https://board.dbp.prioritygame.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Regulamin (https://board.dbp.prioritygame.pl/forumdisplay.php?fid=6)
+---- Dział: Regulamin Forum (https://board.dbp.prioritygame.pl/forumdisplay.php?fid=8)
+---- Wątek: Regulamin Forum (/showthread.php?tid=348)



Regulamin Forum - Invisiblity - 17-10-2016

Regulamin Forum

I) Zasady ogólne:
1. Zakładanie bezsensownych tematów, spamowanie. - 1-2 warny.
2. Obraza lub jakiekolwiek obrażanie/wyzywanie graczy/użytkowników na forum - 1-2 warny.
3. Zakładanie tematów, postów na tematy podane niżej - 1 warn:
$)"Czemu serwer jest offline?";
$)"Za co dostałem warna?";
$)Skrócenie kary, kar (bany);
$)Zmiana ratów serwera (ułatwienie gry);
$)Osłabienie, polepszenie danej profki - ponieważ są do tego odpowiednie tematyZły/color]
$)Udostępnienie ElfBota lub innego bota/programu ułatwiającego gręZły/color]
[color=#ff3333]$)Udostępnienie skryptów do ElfBota lub innego bota/programu ułatwiającego gręZły/color]
[color=#ff3333]$)Proszenie o skrtypty do ElfBota lub innego bota/programu ułatwiającego grę.

4. Jeżeli dana osoba z władzy zauważy, że dany użytkownik nie przestrzega lub nie zna regulaminu - 2 warny.
5. Reklamowanie innych OTS, for i tym podobne - ban na zawsze.
6. Publikowanie rzeczy o treści pornograficznej - 2 warny-ban na stałe.
7. Gdy chcesz założyć ankietę, musisz zapytać się Moderatora tego działu, Global Moderatora lub Administratora o pozwolenie przeprowadzenia tejże ankiety. Ankieta bez pozwolenia - 1 warn oraz zamknięcioe tematu.
8. We wszystkich tematach musimy edytować swoje posty. Napisanie 2 postów w tym samym temacie bez edycji - 1 warn.
[color=red]$)Nie dotyczy to działów w których posty nie są naliczane, np. Offtopic.

9. Pisanie w poniżej wymienionych działach, gdy nie jest się oskrażycielem/oskarżonym/osobą z władzy lub nie wnosi się nic istotnego, co mogłoby zmienić bieg sprawy - 1 warn:
$)Raportowanie graczy;
$)Skargi na władzę;
$)Odwołania od kary.

10. Ustawianie avatarów, sygnatur oraz obraźliwych lub pornograficznych tekstów, obrazków i tym podobne (patrz punkt 6.) - 1 warn-ban na zawsze.
11. Podszywanie się pod władzę DBP za pomocą avatarów, podpisów, tekstu pod nickami oraz wszelkich innych rzeczy - 3 warny.
12. Wpływanie niekorzystnie na działalność serwera, forum, ACC Makera, strony na facebook'u oraz wszelkich innych rzeczy związanych z Priority Servers - 2 warny-ban na zawsze.
13. Utrudnianie pracy władzy - 1 warn-ban na zawsze.
14. Spamowanie do władzy bezsensownymi wiadomościami - 1-3 warny.
15. Tworzenie dowodów nie zgodnych z prawdą, czyli celowe podrabianie screenów, filmików - ban na zawsze + ban w grze według Regulaminu Serwera.
16. Tworzenie nowych kont po otrzymaniu warnów, tzw. multi kont - 3 warny na nowe konto.

II) Zasady dla władzy forum:
1. Władzę obowiązuje ten sam regulamin co zwykłych graczy. Jeżli jakakolwiek osoba z władzy złamie którykolwiek punkt regulaminu otrzyma karę podaną w regulaminie przy odpowiednim punkcie. 
2. Zabronione jest karanie użytkowników forum bez powodu lub w sposób niezgadzający się z Regulaminem Forum.
3. Za złamanie Regulaminu Forum przez władzę grozi degradacja lub ostrzeżenie.

III) Inne:
1. W każdym dziale tego forum obowiązuje Regulamin Forum.
2. W każdym dziale tego forum obowiązuje regulamin, który jest napisany dla tego działu (jeżeli istnieje), np: Czarna Lista - Regulamin Czarnej Listy.
3. Jeżeli w Regulaminie Forum kara jest ustalona w wymiarze od-do, władza forum wybiera odpowiednią karę w zależności od stopnia przewinienia.
4. Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie. Gdy zostanie wprowadzona jakakolwiek zmiana wchodzi w życie po upływie 24 godzin.*
*w nagłych przypadkach ten punkt może zostać pominięty


Menu