Text Changelog cz.6 - Wersja do druku +- Forum PrioGames.com (https://board.dbp.prioritygame.pl) +-- Dział: Dla graczy (https://board.dbp.prioritygame.pl/forumdisplay.php?fid=20) +--- Dział: Rozmowy o DBP (https://board.dbp.prioritygame.pl/forumdisplay.php?fid=35) +--- Wątek: Text Changelog cz.6 (/showthread.php?tid=1309) |
Text Changelog cz.6 - Cive - 08-07-2018 Cz. 6 Balans PvP
Goku Genki dama+ 4,9% dmg (Około +1500 dmg na 500 lvlu) Ten times kamehameha -8,1% dmg (Około -3500 dmg na 500 lvlu) Absorb ki -10% Absorb melee +10% Ten times kamehameha zmniejszony koszt many o 500 Brolly Bakuhatsuha -12% dmg(Około -5000 dmg na lvlu 500) Absorb ki -10% Absorb melee +10% Zostawione 35 hp na lvl Vegeta Absorb ki-10% Absorb melee+10% Explosion zmieniona formuła zabierania hp na low lvlu Explosion zmniejszony koszt ki z 2850 do 2000 Gohan One hand kamehameha -4,9% dmg (około -2000 obrażeń na 500 lvlu) Absorb ki -5% Absorb melee+5% Trunks Burning expansion -3,9%(około -1500 dmg na 500 lvlu) Dmg melee +3,1% Absorb ki -10% Absorb melee +10% Namek Warrior Kakusanyudokodan zwiększono obszar oraz dmg o 3,3%(około 1000 dmg więcej na 500 lvlu) Chobakuretsumaha +5,1% dmg(Około 2500 dmg na 500 lvlu) Dmg melee +4,4% Absorb ki +5% Absorb melee +5% Namek furie uderze teraz 8 razy zamiast 5 Janemba Nendouriki +2,7% dmg (Około +1000 na 500 lvlu) Rework spella ki sword -lvl 1-299 brak zmian -lvl 300-499 szansa na złamanie 33% -lvl 500+ szansa na złamanie 6% Ikkoukan Hatsusei zmiana kosztu ki Super charge cooldown zmieniony z 10 sekund na 25 sekund dodano parala Shenron Negative karma ball +10% dmg (Około+3000 dmg na 500 lvlu) koszt many zmniejszony o 400 Demon death ball +4,2% (Około+1500 dmg na 500 lvlu) koszt ki zmniejszony o 800 Super charge cooldown zmieniony z 10 sekund na 25 sekund dodano parala dmg melee +2,15% abso melee+5% C17 Usunięty spell eletric death ball dodano nowy czar Shock Storm obszar podobny do EE Level 120 Train points 120 Koszt ki 1950 dmg melee +4,4% dmg Absorb melee +2,5% Absorb ki +5% Cell Explosion dmg -5,2% (Około -2000 na 500 lvlu) Explosion zmieniona formuła zabierania hp na low lvlu Explosion zmniejszony koszt ki z 2850 do 2000 Destructo disk zwiększony zasięg o 1 sqm Zmieniono przyrost hp co poziom z 20 na 25 Absorb melee +5% Absorb ki +7% Skill sharp skin będzie zmieniony w 1 update. Videl Eletric death ball zmniejszono wymagania lvl z 210 na 120 Elteric death ball dmg + 5,2%(Około 2000 dmg wiecej na 500 lvlu) melee dmg -8,7% Hp na lvl zmniejszone z 25 na 20 Ki na lvl zwiększone z 20 na 25 Tuffle Evil energy dmg -2,7% dmg (około -1000 na 500 lvlu) Meteo self dmg +2,6% (Około+1000 dmg na 500 lvlu) Dmg melee -4,3% Hp na lvl zwiększone z 25 na 30 Absorb ki +7% Absorb melee+5% Skill Sharp skin będzie zmieniony w 1 update. Freezer Death beam czas stuna zmniejszony z 2,5 sec na 1,5 sec Cooler Death beam czas stuna zmniejszony z 2,5 sec na 1,5 sec Dmg melee +13% Buu Zmniejszony koszt genocide attack o 300 ki Zmniejszony dmg z łapy o 4,8% Namek Spellcaster Dmg melee -3,2% Sai sei zmieniona formuła Poniżej 500 lvla więcej obrażeń trafia w hp Powyżej 500 lvla obrażenia w hp takie jak teraz ale zabiera więcej many. Namek furie uderze 8 razy zamiast 5 Status pointsy Power dmg za 1 pkt zmieniony z 0,85% na 0,95% RE: Text Changelog cz.6 - demonsofdrago - 08-07-2018 umm SPC? RE: Text Changelog cz.6 - Cive - 08-07-2018 (08-07-2018, 23:06)demonsofdrago napisał(a): umm SPC? Dzieki zapomnialem juz dodaje RE: Text Changelog cz.6 - demonsofdrago - 08-07-2018 "Rework spella ki sword" ocb? RE: Text Changelog cz.6 - Liroj - 08-07-2018 Meh te zmiany bo skillowe postacie dostaja nerfa i sa gorsze mimo, ze byly grywalne tylko z botem. Takim goku to teraz z ttk bijesz mniej lub tyle samo co inne profy z targeta. A jeszcze tym traf na + 500 move speed ze statusu i bez bota. To samo spc i choba. Te zmiany abso dla tankow to chyba troche za duzo. Ponad 5/5% jak oni byli lekko gorsi od saiyanow w late gamie a w early w ciul lepsi przez hp z transow. Teraz saiyanie sa do kosza. RE: Text Changelog cz.6 - Cive - 08-07-2018 (08-07-2018, 23:27)demonsofdrago napisał(a): "Rework spella ki sword" ocb? przeciez masz napisane RE: Text Changelog cz.6 - demonsofdrago - 08-07-2018 (08-07-2018, 23:30)Cive napisał(a):(08-07-2018, 23:27)demonsofdrago napisał(a): "Rework spella ki sword" ocb? nadal sie robi x5? RE: Text Changelog cz.6 - Cive - 08-07-2018 (08-07-2018, 23:32)demonsofdrago napisał(a):(08-07-2018, 23:30)Cive napisał(a):(08-07-2018, 23:27)demonsofdrago napisał(a): "Rework spella ki sword" ocb? napisane jak byk przeciez.... Rework spella ki sword -lvl 1-299 brak zmian -lvl 300-499 szansa na złamanie 33% -lvl 500+ szansa na złamanie 6% RE: Text Changelog cz.6 - Zonk - 08-07-2018 Jestem leciutko zaskoczony balansem wszystko jest jak powinno tylko obniżenie DMG ttk u goka ? Nie zapominajmy że ten czar wymaga jako tako umiejętności zwłaszcza że musimy się obrócić oraz pilnować heala RE: Text Changelog cz.6 - Liroj - 08-07-2018 (08-07-2018, 23:33)Waifu napisał(a):(08-07-2018, 23:29)Liroj napisał(a): Meh te zmiany bo skillowe postacie dostaja nerfa i sa gorsze mimo, ze byly grywalne tylko z botem. Takim goku to teraz z ttk bijesz mniej lub tyle samo co inne profy z targeta. A jeszcze tym traf na + 500 move speed ze statusu i bez bota. To samo spc i choba. Te zmiany abso dla tankow to chyba troche za duzo. Ponad 5/5% jak oni byli lekko gorsi od saiyanow w late gamie a w early w ciul lepsi przez hp z transow. Teraz saiyanie sa do kosza. Fajnie ale ty nie wiesz ze taki saiyan ma moze 10% lepsza lape od innych masz black capse i achi na kryta to te furie nie daja tak duzej roznicy. To nie jest tak duzo patrz ile te celle i inne gowna maja abso i hp wiecej. Lepiej grac profa co sie 2x wiecej leczy ma 10% wiecej abso, z 30% wiecej hp i bije 10% mniej z lapy i ma targeta co bije tyle samo jak spell u saiyana =D. |