Forum PrioGames.com

Pełna wersja: Pomysłowo Rashelowo
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
1. Proponuję usunąć attack speed z broni dlaczego? żeby było trudniej
2. Obecne EQ jakie jest nadaje się tylko do PVE czyli zmniejszamy dmg w pvp o 30% i aktualne eq nie działa na graczy! takie mboots czy m belt eq do PVP opiszę niżej
3. Dodanie jakiś daily questów na Priority Tokeny
Opiszę o co chodzi:
Mamy 3 stage "Easy, Medium, Hard" do każdego mamy osobną mapkę coś jak stage na rebeliona tak żeby łatwo ich nie było można przejść na końcu oczywiście mamy bosa z którego leciały by itemy dla DPS,TANK,OFFTank (co za tym idzie 3 nowe sety!) 1 arene możemy robić raz na 20h ale każda ma swoj osobny cd czyli możemy zrobić 3 areny

Eq dla DPS (tylko do PvP w PVE nie działa)
Helmet - Arm 30. Ki Dmg 10%
Armor - Arm 40. 3% Ki abso
Legs - Arm 35 10% Melee DMG
Boots - Arm 12. 6% Abso Ki
Belt - Arm 60. Abso melee 7% abso Ki 3%

Eq dla Tank
Helmet - Arm 40. Ki Abso 7%
Armor - Arm 60. 9% Ki abso
Legs - Arm 45 4% Dmg
Boots - Arm 20. 15% Abso Ki
Belt - Arm 60. Abso melee 15% ki 5%

Offtank
Helmet - Arm 30. Ki Dmg 3% abso 5%
Armor - Arm 40. 6% Ki abso
Legs - Arm 35 4% Abso Melee
Boots - Arm 12. 8% Abso Ki
Belt - Arm 60. Abso 9% melee ki abso 6%




Po zabiciu bossa z niego dropi 2 itemy z losowego seta!
Dodatkowo każda część możemy kupić za 10 Priority Token które otrzymujemy za zabicie bosa! 3szt! (możemy nimi handlować)

4. W grav room możemy wbić bez problemu 101/101 ene def resztę wbijamy na mobach! (bombery, enginery,ninja, comando)
5. Dodanie bandów od 150 attack speed! c18 Band! które dropią z C18
6. Dodanie do bossów itemów takich jak można zdobyć normalnie z tym że będą miały bonus do PVP Lub PVE zależnie czy zostanie dodany punkt 3.!
Hmm czm c18 a nie c13? Szczęśliwy. Chociaz jakies nowe moby by sie przydaly.

+ Wedlug mnie dla tanka 7% ki abso powinno isc na legi a helm powinien dawac 5% ki i melee + 10% do heala?.

+ zrobic ze tank eq moga nosic tylko tank zeby niebylo ze gohan lata z eq dla tanka.
pojebało mi się Szczęśliwy z tymi c Szczęśliwy no w sumie zapomnialem o healu Duży uśmiech dobra sprawa ; ]
ja jestem za zmniejszeniem max asa zeby wyciagnac GORA 6 hitow/s
(18-07-2016, 18:45)Invisiblity napisał(a): [ -> ]ja jestem za zmniejszeniem max asa zeby wyciagnac GORA 6 hitow/s

Tez za tym jestem akurat. za duzo daje ten as. + postacie z ki dmg dostaly juz duzego nerfa przez to ze niema juz double kamki wiec melee tez cos dostac musza.
Po zabiciu bossa z niego dropi 2 itemy z losowego seta!
Dodatkowo każda część możemy kupić za 10 Priority Token które otrzymujemy za zabicie bosa! 3szt! (możemy nimi handlować)


Z bossa az 2 itemki? Mial byc hard server proponuje 40%, ze spadnie jakis itemek (max 1)
handlowanie tokenami-wielkie nie

"
4. W grav room możemy wbić bez problemu 101/101 ene def resztę wbijamy na mobach! (bombery, enginery,ninja, comando)"

ja ogolnie jestem zwolennikiem grav rooma, jest to jak najbardziej zgodne z anime nie jest to jakis wymysl vultura w anime tez goku i vegeta tam trenowali wiec nie widze powodu dlaczego mialby tu byc tak ograniczany.

Jedyne co mozna zmienic to to, ze aby skilac powyzej 101/101 trzeba zrobic jakigos questa u dr briefsa (na ulepszenie grav rooma)


"5. Dodanie bandów od 150 attack speed! c18 Band! które dropią z C18"


Raczej lipa jakby z sagi lecialy ale pewnie chodzilo o c13 i w sumie pomysl nie jest taki zly bo tak jak na ssach jest w chuj zarobek tak na c13 juz tak kolorowo nie jest ten band by to zbalansowal.
(19-07-2016, 12:22)Cive napisał(a): [ -> ]Po zabiciu bossa z niego dropi 2 itemy z losowego seta!
Dodatkowo każda część możemy kupić za 10 Priority Token które otrzymujemy za zabicie bosa! 3szt! (możemy nimi handlować)


Z bossa az 2 itemki? Mial byc hard server proponuje 40%, ze spadnie jakis itemek (max 1)
handlowanie tokenami-wielkie nie

"
4. W grav room możemy wbić bez problemu 101/101 ene def resztę wbijamy na mobach! (bombery, enginery,ninja, comando)"

ja ogolnie jestem zwolennikiem grav rooma, jest to jak najbardziej zgodne z anime nie jest to jakis wymysl vultura w anime tez goku i vegeta tam trenowali wiec nie widze powodu dlaczego mialby tu byc tak ograniczany.

Jedyne co mozna zmienic to to, ze aby skilac powyzej 101/101 trzeba zrobic jakigos questa u dr briefsa (na ulepszenie grav rooma)


"5. Dodanie bandów od 150 attack speed! c18 Band! które dropią z C18"


Raczej lipa jakby z sagi lecialy ale pewnie chodzilo o c13 i w sumie pomysl nie jest taki zly bo tak jak na ssach jest w chuj zarobek tak na c13 juz tak kolorowo nie jest ten band by to zbalansowal.

Z tym gravem masz troche racji tylko zobacz ze vegeta wogole sie nierobi zbyt silniejszy siedzac w tym gravie, naprzyklad goku u north kaio juz szybciej sie stawal silniejszy.

Albo poprostu zrobic ze ma sie 2 wejscia do grav rooma jak to bylo z time roomem.
Tylko nie band z c13. Nie moze każdy resp być uber oplacalny
(19-07-2016, 17:08)Xifreki napisał(a): [ -> ]Tylko nie band z c13. Nie moze każdy resp być uber oplacalny

To lepiej wogole ten resp wyjebac bo praktycznie tam sie chodzi tylko na daily lol.
(19-07-2016, 17:17)Eletric napisał(a): [ -> ]
(19-07-2016, 17:08)Xifreki napisał(a): [ -> ]Tylko nie band z c13. Nie moze każdy resp być uber oplacalny

To lepiej wogole ten resp wyjebac bo praktycznie tam sie chodzi tylko na daily lol.

A ja to bym porobił na każdym takim respie pietra i było by wiecej osob na kazdym respie od kilku lat tylko jedno i to samo a nie ma miejsca na tych respach dla wiekszosci graczy jak jeden tam zawita .
Stron: 1 2 3