Forum PrioGames.com

Pełna wersja: Update 3.21
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
[Obrazek: R30C.png]

- Rebuilt Shared EXP - Party System.
#Shared does not disappears when the crosses disappears
#Shared promotes experience particularly in groups of 2-3 personal examples:
+2 players - 160% = 80% monster experience per player
+3 players - 200% = 67% monster experience per player
+4 players - 220% = 55% monster experience per player
+5 players = 220%/amount of players
Requirements: same floor, up to 45 grids, 2/3 lvl max difference
 
- Exhausted system, walking stairs up/down cooldown [2sec]
 
- Agility in PvP is reduced for 30%. For monsters is normal
- Max karma points in magazine for killing monsters changed to 100, not unlimited like bug
- Minimum DMG for Sign of Karma from boss changed from 50% HP to 10% HP
 
- Reduced number of monsters on the third stage Rebelion quest
- Reduced length of spawn of some mobs on Rebelion and Titanium Quest
- The price of renewing stamina from 5 PP to 30 PP has been increased
 
- After finish Shadow task Quest you can summon bosses and monsters, examples:  
- Salamandra and Ultimate Annihilator - 1 summon point
- Cooler - 2 summon points
- Janemba - 3 summon points
- Brolly - 4 summon points
TO jest ten "niesamowity" update który miał odmienić oblicze tego serwera?
(04-09-2018, 01:05)januszHD napisał(a): [ -> ]TO jest ten "niesamowity" update który miał odmienić oblicze tego serwera?

brak update - zle,
update - zle,
vulti nie zmienia agi w srodku edycji bo to duza zmiana - placz i zgrzytanie zebow
vulti zmienił agi - tez zle
: ) no typowe
(04-09-2018, 01:05)januszHD napisał(a): [ -> ]TO jest ten "niesamowity" update który miał odmienić oblicze tego serwera?

Takie małe oświadczenie dla was i "forumowiczów" z shoutboxa.
Każda praktycznie poszczególna zmiana z tego changeloga jest z tematu z waszymi przemyśleniami/sugestiami. Jest dobrze przemyślana nie tylko zaprogramowana. A znając trochę informatykę, przez kogokolwiek z was na to idzie często więcej czasu niż na samo suche programowanie czegoś. Którego nie było też mało w tym changelogu bo większość była w silniku zmieniana.
WIELKIEGO UPDATE? W dwa tygodnie wielkiego update? Nawet w dużych firmach jak "real tibia" na jakiś większy update trzeba kilku miesięcy. A ja tu większość robię sam. Do tego zajmuję się kierowaniem całym supportem, prowadzeniem firmy, marketingiem, sprawami graczy itd.
Więcej się nie będę na ten temat rozwodzić, może cokolwiek zrozumiecie  Cwaniak 

PS: Przed startem tych obowiązków było znacznie mniej, a cały serwer do dyspozycji dlatego praca była intensywniejsza no i nie miałem życia prywatnego przez te dwa/trzy miesiące przed startem  Język

Pozdrawiam  Serce
Z tym programowaniem to szumnie powiedziane, to co tu widać to jest zwykła edycja tego co było która pewnie można zrobić na kolanie w 2h? Więc chyba mamy prawo oczekiwać czegoś NOWEGO a nie drobnej edycji. Skoro twierdzisz, ze tak malo czasu masz i tak dlugo sie wszystko robi to zobacz sobie na znany juz konkurencyjny serwer i zobacz jak wygladaja ich aktualizacje a gra tam ledwo ponad 100 osob co za tym idzie o takich dochodach to moga zapomniec

Niestety taka jest mentalność adminow OTS, prawda jest taka, że ten OTS w danej chwili powinien być rozwijany po 8h dziennie (patrzac ile ten ots generuje kasy przy tylu osobach), pozniej znowu bedzie "jacy to gracze zli, robie resety bo nikt nie gra i wszystko to wina graczy"
(04-09-2018, 12:51)januszHD napisał(a): [ -> ]Z tym programowaniem to szumnie powiedziane, to co tu widać to jest zwykła edycja tego co było która pewnie można zrobić na kolanie w 2h? Więc chyba mamy prawo oczekiwać czegoś NOWEGO a nie drobnej edycji. Skoro twierdzisz, ze tak malo czasu masz i tak dlugo sie wszystko robi to zobacz sobie na znany juz konkurencyjny serwer i zobacz jak wygladaja ich aktualizacje a gra tam ledwo ponad 100 osob co za tym idzie o takich dochodach to moga zapomniec

Niestety taka jest mentalność adminow OTS, prawda jest taka, że ten OTS w danej chwili powinien być rozwijany po 8h dziennie (patrzac ile ten ots generuje kasy przy tylu osobach), pozniej znowu bedzie "jacy to gracze zli, robie resety bo nikt nie gra i wszystko to wina graczy"
SzczęśliwyDD


To niezly z Ciebie Janusz
(04-09-2018, 12:51)januszHD napisał(a): [ -> ]Z tym programowaniem to szumnie powiedziane, to co tu widać to jest zwykła edycja tego co było która pewnie można zrobić na kolanie w 2h? Więc chyba mamy prawo oczekiwać czegoś NOWEGO a nie drobnej edycji. Skoro twierdzisz, ze tak malo czasu masz i tak dlugo sie wszystko robi to zobacz sobie na znany juz konkurencyjny serwer i zobacz jak wygladaja ich aktualizacje a gra tam ledwo ponad 100 osob co za tym idzie o takich dochodach to moga zapomniec

Niestety taka jest mentalność adminow OTS, prawda jest taka, że ten OTS w danej chwili powinien być rozwijany po 8h dziennie (patrzac ile ten ots generuje kasy przy tylu osobach), pozniej znowu bedzie "jacy to gracze zli, robie resety bo nikt nie gra i wszystko to wina graczy"


"(...) zwykła edycja tego co było która pewnie można zrobić na kolanie w 2h? (...)"

Czekam na tą kolanową edycje od Ciebie w 2h, skoro tak uważasz Zdziwko
To nie jest takie proste jak Tobie się wydaje, samo dodanie piorunów itd. to nie jest chwila roboty, tak samo przerobienie mapy, rozumiem, ze Rashel się tym zajął (zajmował), ale jemu też musiało zając to trochę czasu + balans postaci itd.

Więc nie pisz mi tutaj, że to jest edycja, którą można zrobić w 2h na kolanie.


+ 8h dziennie. Mghm, czyli Vultur powinien ograniczyć swoje życie TYLKO do rozwijania servera?  O matko
On tu mówi o update, które naprawdę wygląda jakby dało się go zrobić w parę h. Może od strony technicznej jest to bardziej upierdliwe, ale ktoś kto tego nie robi nie może tego wiedzieć Uśmiech

Poza tym każdy kto na to spojrzy tak stwierdzi, prowadzisz jeszcze firmę to spoko, ale z serwera na pewno masz jakieś pieniądze i z początku na bank były one niezłe, bo shop jakby nie patrzeć jest dość drogi jak na polskie realia. Co w tych zmianach zajęło aż tak dużo czasu, pisałeś jakiś system od 0? Poza tym jakie dwa tygodnie? Pisałeś o update na początku sierpnia, zwiastun był co prawda w połowie sierpnia dopiero, czyli co prace dopiero zacząłeś wtedy?.

To że masz firmę itp nie powinno być wymówką, to ty zdecydowałeś się na prowadzenie serwera i zarabiasz z niego pieniądze, więc to chyba oczywiste że gracze oczekują że będzie rozwijany? Jak nie dajesz rady ogarniać wszystkiego to może z czegoś zrezygnuj, strasznie nie lubię jak się robi coś na siłę na pół gwizdka.

To co tu weszło nie zmienia praktycznie nic, w party i tak biega mało kto, jedynie po taski pewnie. Stamina na minus, nie wiem czy po shadowie się dało respić mobki wcześniej, ale jeśli nie to na +. Exhaust - Super, denerowało to skakanie po schodach, tyle że myślę że na to za późno, czasy kiedy się biło na respach minęły, bo teraz większość respów pusta. Agility spoko, ale raczej aż tak dużo nie zmieni te 20% skoro to bazowy abs daje najwięcej. Tutaj znowu MOŻESZ PODZIELIĆ SIĘ FORMUŁKĄ NA ABSA, JAK JEST LICZONY BAZOWY, STATUSY, ITEMY?
Dla mnie satusy powinny być dodatkiem do gry a nie jej podstawą, za dużo dają.
,
Ja nie prowadzę jakiejś innej firmy tylko tą "PrioGames"... nie jest robione na pół gwizdka do wszystkiego podchodzimy profesjonalnie, dlatego właśnie jest firma, RODO etc.
Właśnie na dyskusje na takie niepotrzebne tematy tracę czas także wliczaj go do mojej pracy skoro go marnujesz Uśmiech

Pozdrawiam
Aha, to teraz jeszcze biednej to wygląda, skoro serwer to twoja podstawa. Myślałem, że mowa o innej firmie i stąd brak czasu. W takim razie zapewne więcej niż te 8h przeznaczasz na serwer, wydaje się kupa czasu jak na to co jest zrobione, wiem że czas zajmuje też odpisywanie, support itp, ale też nie przesadzajmy. Poza tym kontakt z graczami to podstawa.

A ta formuła na ABS to chyba jakiś święty gral, że ciągle unikasz pytania Niezdecydowany
Stron: 1 2 3