No to jesli CIFE robi balans bedzie miod malina jestem pewny ( Taki uzdolniony gracz pvp )
A te propozycje co wy ludzie piszecie to ciekawe ciekawe a jakies statystyki ? dlaczego jednemu zabrac dmg a drugiemu dodac
? + dobry balans
(29-05-2018, 14:33)Cive napisał(a): [ -> ] (29-05-2018, 08:39)Scrabik napisał(a): [ -> ]No to jesli CIFE robi balans bedzie miod malina jestem pewny ( Taki uzdolniony gracz pvp ) A te propozycje co wy ludzie piszecie to ciekawe ciekawe a jakies statystyki ? dlaczego jednemu zabrac dmg a drugiemu dodac ? + dobry balans
nie pisze balansu i jestem pewien, ze kimkolwiek jestes to na dbp gram dluzej od ciebie i raczej bym sie do tego lepiej nadawal. Moj post w tym temacie jest poparty testami sprawdzalem np dmg tuffla i jestem pewny, ze meteo self jak i sharp skin sa do zmiany nie jest to wyssane z palca.
niedaj sie prowokowac randomom co nic niewiedza o debepe.
A co do tuffla to wystarczy dac jakies 5% dmg i jest spk bo zasieg jak ee byl by bez sensu.
A co do specialy to praktycznie kazdy potrzebuje reworku jedynie kilka jest dobrych, stun,janemby i shenrona skok.
Lepiej by bylo jesli mind control by dawal cos ki abso jak iku bo wtedy tuffle by sie nadawal na cos wiecej niz 1v1 w ktorym i tak niejest najlepszy.
Goku > - dmg z ttk , + dmg z genki damy lapa bez zmian + 5 ki na lvl
Vegeta > - dmg z explo ,+ dmg z final ,+dmg z lapy
Brolly > 25 hp na lvl + 5 ki abso
Gohan > bez zmian
Trunk > zabrać dmg ze spella (ze względu na obszar, łapę ma ok)
Tuffle > wszystko ok, zabrac redukcje energy ze specjala a dodać do niego + 10ki abso ~~
Cell > wszystko ok, zabrac redukcje energy ze specjala a dodać do niego + 10ki abso ~~
Cooler > dodać mele abso zmniejszyć czas stuna do 1,8s oddać glover
Freezer > wszystko ok zabrać stuna
Majin > zabrać ki absorb
Shenron > dodać dmg ze speli + 5 ki na lvl
Janemba > oddać dmg z lapy = no cheat stare czasy + 5 ki abso do iku 10% mniejsze spalanie many
Human ,Videl > zrobić jedna klase z możliwoscia wyboru gracza male/female clone videl
Spc > dodać 5 ki abso bez sai sei oczywiście + różnica z fusion "dymek aka 2014~~" - 5 ki abso z sai sei + 5 hp na lvl
Namek Warrior > oddać kulkę, zostawić abso
(30-05-2018, 20:42)this is sparta napisał(a): [ -> ]Goku > - dmg z ttk , + dmg z genki damy lapa bez zmian + 5 ki na lvl
Vegeta > - dmg z explo ,+ dmg z final ,+dmg z lapy
Brolly > 25 hp na lvl + 5 ki abso
Gohan > bez zmian
Trunk > zabrać dmg ze spella (ze względu na obszar, łapę ma ok)
Tuffle > wszystko ok, zabrac redukcje energy ze specjala a dodać do niego + 10ki abso ~~
Cell > wszystko ok, zabrac redukcje energy ze specjala a dodać do niego + 10ki abso ~~
Cooler > dodać mele abso zmniejszyć czas stuna do 1,8s oddać glover
Freezer > wszystko ok zabrać stuna
Majin > zabrać ki absorb
Shenron > dodać dmg ze speli + 5 ki na lvl
Janemba > oddać dmg z lapy = no cheat stare czasy + 5 ki abso do iku 10% mniejsze spalanie many
Human ,Videl > zrobić jedna klase z możliwoscia wyboru gracza male/female clone videl
Spc > dodać 5 ki abso bez sai sei oczywiście + różnica z fusion "dymek aka 2014~~" - 5 ki abso z sai sei + 5 hp na lvl
Namek Warrior > oddać kulkę, zostawić abso
Zostawcie mojego Humanka
Co do reszty to całkiem trochę daje do domysłu
ta spadać od humana jedynie mu obszar dac a nie target i jest gitens
Oczywiście każdy spropsuje postać którą gra
Według mnie balansem powinna zająć się administracja bez wglądu graczy.
Które postać nie daje rady ,a która za silna dowiemy się dopiero jak zaczniemy gre. Nowe zmiany pewnie inaczej oddziałują na każdą postać. Można też polepszyć i nerfić postacie w trakcie gry .
Jak zwykle balans bedzie taki, ze 2 kulki bija typa i on pada i nic nie moze robic
Wyjebac paral coolerowi
Stun 1.5 sec max
No tak Ty wiesz najlepiej jaki będzie balans
Goku - zwiększyć DMG z ttk
Vegeta - zwiększyć DMG z explo usunąć final shine ewentualnie go zmienic na obszar/target
Brolly - zmniejszyć łapę albo DMG ze spelli i wtedy zostawić HP
Trunks - bez zmian
Gohan - bez zmian
Shenron - zwiększyć lape
Buu - bez zmian
Janemba - oddać lape, poprawić ikoukan hatsusei
Cell - zwiększyć łapę
Tuffle - zwiekszyc DMG z evil energy , totalny rework nowych spelli
Cooler - usunąć parala, dodać hp , zwiększyć DMG z kulki
Freezer - bez zmian
Spc - bez zmian
Nw - oddać balla
I odemnie kilka słów myślę żeby zmniejszyć atak od każdego z ballow o conajmniej 5 ataku, wiadomo te gówno balle zostawić ale msb i ultimate